Ο 1 ,5 λτ. TSI ACT των 130 ίππων παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά, με εύρωστη λειτουργία στις μεσαίες στροφές και χαμηλή κατανάλωση.
Kινητήρας: Αρκετά οικονομικός & πολιτισμένος
180.737 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2020)
Το Golf της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον 1,5 λτ. TSI ACT κινητήρα που αποδίδει 130 ίππους και 200 Nm ροπής και σύστημα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων. Συγκριτικά με το ήπια υβριδικό σύνολο των 150 ίππων είναι πιο ράθυμο στις χαμηλές στροφές, ειδικά μέχρι τις 1.500 σ.α.λ., ωστόσο θα σας αποζημιώσει με τη εύρωστη λειτουργία του από τις 2.000 σ.α.λ. και μέχρι σχεδόν το τέρμα του στροφόμετρου. Παράλληλα τα χαρακτηριστικά του είναι αρκετά πολιτισμένα, όντας ήσυχο και χωρίς ξεσπάσματα.
Όσον αφορά στις επιδόσεις του για το 0-100 χλμ./ώρα θέλει 9,3 δλ. ενώ οι ρεπρίζ ολοκληρώνονται σε 7,8 και 10,8 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 80/120 χλμ./ώρα με 4η και 5η σχέση αντίστοιχα, νούμερα που κρίνονται αρκετά ικανοποιητικά. Ακόμα πιο ικανοποιητικό το νούμερο της κατανάλωσης, το οποίο μετρήθηκε στα 6,4 λτ./100 χλμ., αρκετά χαμηλότερα από το ήπια υβριδικό 150άρι που είχε 7,1 λτ./100 χλμ..
Ελάτε τώρα βρε παιδιά, ούτε κουβέντα για την αξιοπιστία και τις ελάχιστες εγγυήσεις που προσφέρει η εταιρεία. Για το 6,4λ/100 επιτρέψτε μου να διατηρώ αμφιβολίες. Τόσο καίνε τα 1000άρια τρικύλινδρα.
Μπράβο πολύ καλή κατανάλωση,τόσο ακριβώς καίει και το kia picanto 1000,67 hp,(trip computer)πού αγόρασα καινούργιο τον Σεπτέμβριο,μπράβο,μπράβο στο γκολφακι.
Ελάτε τώρα βρε παιδιά, ούτε κουβέντα για την αξιοπιστία και τις ελάχιστες εγγυήσεις που προσφέρει η εταιρεία. Για το 6,4λ/100 επιτρέψτε μου να διατηρώ αμφιβολίες. Τόσο καίνε τα 1000άρια τρικύλινδρα.
Μπράβο πολύ καλή κατανάλωση,τόσο ακριβώς καίει και το kia picanto 1000,67 hp,(trip computer)πού αγόρασα καινούργιο τον Σεπτέμβριο,μπράβο,μπράβο στο γκολφακι.
71.6 db στα 120 χιλιόμετρα είναι μεγάλο νούμερο. Είναι λάθος η μέτρηση ή δεν είναι τελικά όσο αθόρυβο λέτε στο κείμενο?