2 φωτογραφίες »

Ο 1 ,5 λτ. TSI ACT των 130 ίππων παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά, με εύρωστη λειτουργία στις μεσαίες στροφές και χαμηλή κατανάλωση.

Kινητήρας: Αρκετά οικονομικός & πολιτισμένος

178.927 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2020)

Το Golf της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον 1,5 λτ. TSI ACT κινητήρα που αποδίδει 130 ίππους και 200 Nm ροπής και σύστημα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων. Συγκριτικά με το ήπια υβριδικό σύνολο των 150 ίππων είναι πιο ράθυμο στις χαμηλές στροφές, ειδικά μέχρι τις 1.500 σ.α.λ., ωστόσο θα σας αποζημιώσει με τη εύρωστη λειτουργία του από τις 2.000 σ.α.λ. και μέχρι σχεδόν το τέρμα του στροφόμετρου. Παράλληλα τα χαρακτηριστικά του είναι αρκετά πολιτισμένα, όντας ήσυχο και χωρίς ξεσπάσματα.

Όσον αφορά στις επιδόσεις του για το 0-100 χλμ./ώρα θέλει 9,3 δλ. ενώ οι ρεπρίζ ολοκληρώνονται σε 7,8 και 10,8 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 80/120 χλμ./ώρα με 4η και 5η σχέση αντίστοιχα, νούμερα που κρίνονται αρκετά ικανοποιητικά. Ακόμα πιο ικανοποιητικό το νούμερο της κατανάλωσης, το οποίο μετρήθηκε στα 6,4 λτ./100 χλμ., αρκετά χαμηλότερα από το ήπια υβριδικό 150άρι που είχε 7,1 λτ./100 χλμ.. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

NEO TRAFIC
skoda