Το full ηλεκτρικό ID.4 με 299 άλογα και τετρακίνηση
Το ακρωνύμιο GTX που συνοδεύει την κορυφαία έκδοση του VW ID.4 μεταφράζεται σε 299 άλογα, αλλά κυρίως σε τετρακίνηση για το πρώτο οικογενειακό, full ηλεκτρικό SUV της γερμανικής φίρμας. Και δε μιλάμε για συμβατική τετρακίνηση με άξονες κτλ, αλλά με ηλεκτρική που προκύπτει από την προσθήκη ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα, που κινεί κατά το δοκούν και τους μπροστινούς τροχούς (ως 2κίνητο είναι πισωκίνητο).
Εξωτερικά, τη διαφορά κάνουν τα σκουρόχρωμα «GTX» στις δυο μπροστινές πόρτες και σε αυτή του χώρου αποσκευών. Oι πιο παρατηρητικοί θα ξεχωρίσουν και τα τρία πολύ μικρά LED φώτα τοποθετημένα κάθετα το ένα με το άλλο στις δύο άκρες του προφυλακτήρα και μαύρο φινίρισμα στην γρίλια χαμηλά
Εξωτερικά, τη διαφορά κάνουν τα σκουρόχρωμα «GTX» στις δυο μπροστινές πόρτες και σε αυτή του χώρου αποσκευών, ενώ υπάρχουν στάνταρ φώτα LED Matrix. Oι πιο παρατηρητικοί θα ξεχωρίσουν και τα τρία πολύ μικρά LED φώτα τοποθετημένα κάθετα το ένα με το άλλο στις δύο άκρες του προφυλακτήρα και το μαύρο φινίρισμα στην γρίλια χαμηλά. Ευπρόσδεκτη και η διχρωμία του καλοσχεδιασμένου αμαξώματος, το οποίο κάνει άμεσα αντιληπτή την ηλεκτρική φύση του ID.4, ενώ το αμάξωμα κάθεται χαμηλότερα και «πατάει» σε στάνταρ αλουμινένιους τροχούς 20 ιντσών (το μοντέλο της δοκιμής φορούσε τους έξτρα τροχούς των 21 ιντσών με ελαστικά 235/45 μπροστά και 255/40 πίσω).
Πως είναι όμως στην πράξη η top έκδοση του ID.4, που κοστίζει 61.300 ευρώ πριν από την εφαρμογή της κρατικής επιδότησης των 8.000 ευρώ;