Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει δυναμικά & κάνει 400 χλμ. με μια φόρτιση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει δυναμικά & κάνει 400 χλμ. με μια φόρτιση

11.058 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2023)

Σε αντίθεση με το ID.4, το οποίο διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων (στην καλή του έκδοση) και κίνηση στον πίσω άξονα, η έκδοση GTX εξοπλίζεται και με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα (109 ίππων), πράγμα που προσφέρει στο γερμανικό ηλεκτρικό SUV κίνηση στους τέσσερις τροχούς και συνδυαστική ισχύ 299 ίππων με ροπή 460 Nm. Η τετρακίνηση του ID.4 GTX βασίζεται σε ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου, που καθορίζει πώς κατανέμεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Η ενεργοποίηση του AWD συστήματος γίνεται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό. Με αυτόν τον τρόπο δεν εξασφαλίζεται τετρακίνητη πρόσφυση μόνο σε άσχημες καιρικές συνθήκες ή σε χωμάτινο τερέν, αλλά και σταθερότητα στις δυνατές επιταχύνσεις στη στεγνή άσφαλτο.


Σε αντίθεση με το ID.4, το οποίο διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων (στην καλή του έκδοση) και κίνηση στον πίσω άξονα, η έκδοση GTX εξοπλίζεται και με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα (109 ίππων), πράγμα που προσφέρει στο γερμανικό ηλεκτρικό SUV κίνηση στους τέσσερις τροχούς και συνδυαστική ισχύ 299 ίππων με ροπή 460 Nm.

Σε αντίθεση με το ID.4, το οποίο διαθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων (στην καλή του έκδοση) και κίνηση στον πίσω άξονα, η έκδοση GTX εξοπλίζεται και με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα (109 ίππων), πράγμα που προσφέρει στο γερμανικό ηλεκτρικό SUV κίνηση στους τέσσερις τροχούς και συνδυαστική ισχύ 299 ίππων με ροπή 460 Nm.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


To ID.4 GTX επιταχύνει εντυπωσιακά, αν και λόγω βάρους η αρχική αίσθηση δεν προϊδεάζε για τα νούμερα που τελικά κατέγραψαν τα ηλεκτρονικά, δορυφορικά μας όργανα: 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ., 30-80 σε 2,8 δλ., 60-100 σε 2,7 δλ. και 80-120 σε 5,6 δλ.. Σχεδόν 800 κιλά βαρύτερο από το Golf GTi και είναι μόλις 0,2 δλ. πιο αργό στο 0-100! Η τελική ταχύτητα περιορίζεται για λόγους αυτονομίας στα 180 χλμ/ώρα.

Αν φυσικά κανείς είναι με το «γκάζι» στο πάτωμα ας μην περιμένει να δει τα 400 χλμ. αυτονομίας που προσφέρει με μια φόρτιση της υγρόψυκτης 77 kWh μπαταρίας του το ID.4 GTX με μέση κατανάλωση ενέργεια γύρω στις 20 kWh/100 χλμ.. Σε κάθε περίπτωση το ID.4 GTX έχει onboard φορτιστή 11 kW για το εναλλασσόμενο ρεύμα και 135 kW για το DC. Αυτό σημαίνει πως σε Wallbox 11 kW (στο σπίτι ή στη δουλειά), η πλήρης φόρτιση της μπαταρίας των 77 kWh, χρειάζεται 7,5 ώρες. Ενδεικτικά να πούμε πως σε ταχυφορτιστή (DC) με 32 λεπτά φόρτισης εξασφαλίζεις 300 χλμ. αυτονομίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

TI YOKOHAMA AGORAZO
Hyundai