2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο 1,0 TGI κινητήρας χαρίζει πραγματική αυτονομία 300 χιλιομέτρων στο Polo με αποκλειστική χρήση CNG και συνδυαστικά με τη βενζίνη περί τα 1.000 χλμ..
Κινητήρας: Οικονομικός άνευ προηγουμένου
70.192 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2018)
Κάτω από το καπό του Polo συναντάμε μια τροποποιημένη εκδοχή του 1,0 λίτρου TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος για την περίσταση έχει δεχθεί ειδικές επεμβάσεις ώστε να χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το φυσικό αέριο. Αρχικά, από πλευράς απόδοσης έχει μέγιστη ισχύ 90 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm μεταξύ 1.800 και 3.800 σ.α.λ.
Με χρήση φυσικού αερίου η κατανάλωση βάση των μετρήσεών μας είναι 3,8 κιλά CNG/100 χλμ., το οποίο σημαίνει αντίστοιχα και πραγματική αυτονομία 300 χιλιομέτρων, η οποία σε συνθήκες ταξιδιού φτάνει σχεδόν τα 400 χλμ., ενώ συνδυαστικά και με τη βενζίνη το νούμερα φτάνει στα 1.000 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Πάντως σε περίπτωση που ξεμείνετε από καύσιμο και κινηθείτε με βενζίνη η μέση κατανάλωση είναι 6,4 λτ,/100 χλμ.
Ο εν λόγω κινητήρας αποδείχθηκε άκρως αποτελεσματικός σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, με γραμμική λειτουργία, ωστόσο σε συνθήκες πίεσης δεν μπορούσε να κρύψει την 3κύλινδρη φύση του. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση και αποτελεσματικό κούμπωμα, ενώ το τίμημα της οικονομίας το βλέπουμε στις επιδόσεις, με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 12,6 δλ.(12,8 με βενζίνη), το 60-100 και 80-120 με 4η και 5η σε 11,6 (12,0) και 18,5 δλ.(19,6), αντίστοιχα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με χρήση φυσικού αερίου η κατανάλωση βάση των μετρήσεών μας είναι 3,8 κιλά CNG/100 χλμ., το οποίο σημαίνει αντίστοιχα και πραγματική αυτονομία 300 χιλιομέτρων, η οποία σε συνθήκες ταξιδιού φτάνει σχεδόν τα 400 χλμ., ενώ συνδυαστικά και με τη βενζίνη το νούμερα φτάνει στα 1.000 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Πάντως σε περίπτωση που ξεμείνετε από καύσιμο και κινηθείτε με βενζίνη η μέση κατανάλωση είναι 6,4 λτ,/100 χλμ.
Ο εν λόγω κινητήρας αποδείχθηκε άκρως αποτελεσματικός σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, με γραμμική λειτουργία, ωστόσο σε συνθήκες πίεσης δεν μπορούσε να κρύψει την 3κύλινδρη φύση του. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση και αποτελεσματικό κούμπωμα, ενώ το τίμημα της οικονομίας το βλέπουμε στις επιδόσεις, με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 12,6 δλ.(12,8 με βενζίνη), το 60-100 και 80-120 με 4η και 5η σε 11,6 (12,0) και 18,5 δλ.(19,6), αντίστοιχα.