ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet

34.816 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2021)
Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet
6 Φωτογραφίες »

Το VW T-Roc χάνει δύο πόρτες και μεταλλική οροφή για να κερδίσει πολλά καντάρια sex-appeal και μοναδικότητας. Είναι αρκετά αυτά για να πετύχει το ξεχωριστό crossover της VW;

Με μια ματιά

H αφαίρεση της κανονικής οροφής έχει αλλάξει σαφώς τις αναλογίες του T-Roc Cabriolet, ενώ και το μήκος έχει αυξηθεί κατά 34 χλστ. (4.268 χλστ.) σε σχέση με το κανονικό T-Roc.

H αφαίρεση της κανονικής οροφής έχει αλλάξει σαφώς τις αναλογίες του T-Roc Cabriolet, ενώ και το μήκος έχει αυξηθεί κατά 34 χλστ. (4.268 χλστ.) σε σχέση με το κανονικό T-Roc.

- Το Τ-Roc σε cabrio
- 1,5 TSI με 150 άλογα
- Στάνταρ κιβώτιο DSG7
- Καίει 8,5 λτ./100 χλμ.
- Από 32.750 (28.100 το 1,0 TSI 116 PS)

Το μόνο σίγουρο με το VW T-Roc Cabriolet είναι πως αυτή τη στιγμή είναι το μοναδικό 4θέσιο crossover με υφασμάτινη οροφή  -είχε προηγηθεί πάντως το Nissan Murano Cabriolet και το προηγούμενο Ranger Rover Evoque- και πως δεν χρειάζεται παρά ελάχιστος χρόνος πίσω από το τιμόνι του για να γίνεις το κέντρο του ενδιαφέροντος. Καλώς ή κακώς αυτό το τελευταίο θα αρέσει σε αρκετούς, που θέλουν να τραβούν την προσοχή και το T-Roc Cabriolet το κάνει με ιδιαίτερη επιτυχία. Ομιλώ εκ του αποτελέσματος: Τα κεφάλια γυρίζουν, τα βλέμματα μαγνητίζονται, ενώ δεν λείπουν και τα κολακευτικά επιφωνήματα από οδηγούς άλλων μοντέλων VW. Χωρίς πλάνα για νέο Golf Cabriolet και με «τελειωμένο» το ανοιχτό Beetle, η VW αποφάσισε να παίξει χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία των crossover αφαιρώντας 2 πόρτες από το «κανονικό» T-Roc και προσθέτοντας υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή, η οποία άλλαξε αρκετά τις αναλογίες. Aντικειμενικά το αισθητικό αποτέλεσμα είναι… «καυτό», με μπόλικο στυλ από T-Roc και ιδιαίτερο sex-appeal από cabrio αυτοκίνητο.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Eσωτερικό: Εικόνα Τ-Roc, αλλά λιγότερο πρακτική
Σελίδα 3Στο δρόμο: Σβέλτο, αποτελεσματικό και χάρμα οφθαλών…
Σελίδα 4Η γνώμη μας
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL