Στο δρόμο: Σβέλτο, αποτελεσματικό και χάρμα οφθαλών…
34.820 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2021)
6 Φωτογραφίες »
Στα ατού του VW T-Roc Cabriolet είναι πως ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες η οροφή ούσα κλειστή δεν «μπαλονιάζει» δείχνοντας πως έπιασε τόπο η σκέψη των τεχνικών να προσθέσουν ειδικές μπάρες υποστήριξης.
Οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές θα αρκεστούν στο τονισμένο sex-appeal του VW T-Roc Cabriolet για να το επιλέξουν και δε θα νοιαστούν τόσο για την οδηγική του συμπεριφορά, η οποία παρεμπιπτόντως είναι ασφαλής και αποτελεσματική. Στα ατού του T-Roc Cabriolet είναι πως ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες η οροφή ούσα κλειστή δεν «μπαλονιάζει» δείχνοντας πως έπιασε τόπο η σκέψη των τεχνικών να προσθέσουν ειδικές μπάρες υποστήριξης που την τεντώνουν και την κρατούν στη θέση της. Με ανοιχτή την οροφή, οι μπροστινοί επιβάτες, που κάθονται ψηλά και άνετα, είναι προστατευμένοι από τον αέρα, οι πίσω όμως κυριολεκτικά μαστιγώνονται.
Από την άλλη, αρκετή δουλειά έγινε και για την ασφάλεια των επιβατών με ρολ μπαρ προστασίας σε περίπτωση ανατροπής πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων, ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και άλλες επεμβάσεις στο πάτωμα, τις πόρτες και το σασί. Αυτά πρόσθεσαν βάρος, το οποίο πάντως η ανάρτηση ελέγχει ικανοποιητικά χωρίς όμως κομψή αντιμετώπιση των κακοτεχνιών. Παράλληλα, το πέρασμα πάνω από την παραμικρή ανωμαλία φέρνει τρέμουλο στο μεσαίο καθρέφτη και φυσικά στο τιμόνι, το οποίο σαν αίσθηση δεν ενθουσιάζει. Αρέσει όμως με την αμεσότητα και την ακρίβειά του, ειδικά στην Sport λειτουργία του συστήματος παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών.
Με την βοήθεια και των ηλεκτρονικών, το T-Roc Cabriolet είναι αποτελεσματικό όταν στρίβει, αν και η υποστροφή έρχεται νωρίτερα από την κλειστή έκδοση εφόσον δεν είσαι εγκρατής με το γκάζι, που σίγουρα δε λείπει από τη συγκεκριμένη έκδοση με τον 1,5 TSI κινητήρα με τους 150 ίππους, την ευχάριστη απόδοση της ισχύος του, την άριστη απόκριση, το σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρυς και τους πολύ καλούς τρόπους του διπλοσύμπλεκτου ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με τις ομαλές και γρήγορες εναλλαγές των 7 σχέσεών, οι οποίες γίνονται και από τα «αυτάκια» στο τιμόνι. Οι επιδόσεις βέβαια υπολείπονται αυτών της κανονικής έκδοσης (κυρίως το 0-100 με 10,2 από 8,6 δλ.), ενώ πιο τσιμπημένη είναι και η μέση κατανάλωση (8,5 από 7,8 λτ./100 χλμ.). Σε κάθε περίπτωση τα φρένα είναι ανθεκτικά και συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά του ξεχωριστού αυτού μικρού crossover.
6 Φωτογραφίες »
Οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές θα αρκεστούν στο τονισμένο sex-appeal του VW T-Roc Cabriolet για να το επιλέξουν και δε θα νοιαστούν τόσο για την οδηγική του συμπεριφορά, η οποία παρεμπιπτόντως είναι ασφαλής και αποτελεσματική.
Από την άλλη, αρκετή δουλειά έγινε και για την ασφάλεια των επιβατών με ρολ μπαρ προστασίας σε περίπτωση ανατροπής πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων, ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και άλλες επεμβάσεις στο πάτωμα, τις πόρτες και το σασί. Αυτά πρόσθεσαν βάρος, το οποίο πάντως η ανάρτηση ελέγχει ικανοποιητικά χωρίς όμως κομψή αντιμετώπιση των κακοτεχνιών. Παράλληλα, το πέρασμα πάνω από την παραμικρή ανωμαλία φέρνει τρέμουλο στο μεσαίο καθρέφτη και φυσικά στο τιμόνι, το οποίο σαν αίσθηση δεν ενθουσιάζει. Αρέσει όμως με την αμεσότητα και την ακρίβειά του, ειδικά στην Sport λειτουργία του συστήματος παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών.
Με την βοήθεια και των ηλεκτρονικών, το T-Roc Cabriolet είναι αποτελεσματικό όταν στρίβει, αν και η υποστροφή έρχεται νωρίτερα από την κλειστή έκδοση εφόσον δεν είσαι εγκρατής με το γκάζι, που σίγουρα δε λείπει από τη συγκεκριμένη έκδοση με τον 1,5 TSI κινητήρα με τους 150 ίππους, την ευχάριστη απόδοση της ισχύος του, την άριστη απόκριση, το σύστημα απενεργοποίησης των 2 από τους 4 κυλίνδρυς και τους πολύ καλούς τρόπους του διπλοσύμπλεκτου ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με τις ομαλές και γρήγορες εναλλαγές των 7 σχέσεών, οι οποίες γίνονται και από τα «αυτάκια» στο τιμόνι. Οι επιδόσεις βέβαια υπολείπονται αυτών της κανονικής έκδοσης (κυρίως το 0-100 με 10,2 από 8,6 δλ.), ενώ πιο τσιμπημένη είναι και η μέση κατανάλωση (8,5 από 7,8 λτ./100 χλμ.). Σε κάθε περίπτωση τα φρένα είναι ανθεκτικά και συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά του ξεχωριστού αυτού μικρού crossover.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet |
Σελίδα 2 | Eσωτερικό: Εικόνα Τ-Roc, αλλά λιγότερο πρακτική |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Σβέλτο, αποτελεσματικό και χάρμα οφθαλών… |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |