0-100 σε 5,0 δλ. και 60-100 σε 2,6 δλ.: Το τετρακίνητο VW T-Rοc R των 300 ίππων δεν αστειεύεται!
Στο δρόμο: Με δυναμικά κRατήματα
88.611 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2020)
Το βασικό πλεονέκτημα του VW T-Roc R είναι η ευκολία αξιοποίησης των εκρηκτικών του επιδόσεων. Οι μεγάλοι τροχοί, τα φαρδιά λάστιχα, η σκληρή ανάρτηση, μα πάνω από όλα η εξαιρετική σε λειτουργία ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 4MOTION, προσφέρουν απόλυτα ουδέτερο κράτημα, ακόμα και αν το παρακάνεις με το γκάζι στη βροχή. Το T-Roc είναι έτοιμο να ακολουθήσει πιστά τις εντολές από το απόλυτα συνεργάσιμο τιμόνι, με την ουδετερότητα του πλαισίου και τις αστραπιαίες εναλλαγές σχέσεων από τα paddles στο τιμόνι να αφήνουν περιθώρια και σε λιγότερο εξοικειωμένους, με τόσα άλογα, να κινηθούν τάχιστα.
Είναι και αυτός ο ήχος, με την εξάτμιση της Akrapovic (2.838 ευρώ προ φόρων) να ακούγεται σαν πολεμική μελωδία με σκασίματα και ομοβροντίες στα πάτα-άσε του γκαζιού. Βέβαια, μην περιμένετε ένα απόλυτα σκληροπυρηνικό hot hatch στο δρόμο μιας και το αυξημένο κέντρο βάρους και η διαδρομή της ανάρτησης γίνονται αντιληπτά στην έντονη πίεση, χωρίς ωστόσο να διαταράσσουν τον σπορτίφ χαρακτήρα. Από την άλλη, το T-Roc R στην καθημερινότητα δείχνει «σκληρό» και δεν στρογγυλεύει ιδανικά τις κακοτεχνίες των δρόμων, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την αναζήτηση πιο μαλακής ρύθμισης στην απόσβεση των αμορτισέρ, η ηλεκτρονική ρύθμιση των οποίων χρεώνεται έξτρα (655 ευρώ προ φόρων). Όσο για τα φρένα των 17 ιντσών; Απλά «επικά» τόσο σε απόδοση, αλλά και αίσθηση! Την εκτός δρόμου οδήγηση, απλά δε θα τη συνιστούσαμε…
Με τέτοιο κουβά μια χαρά τα ψώνια του σούπερ μάρκετ.
Οταν διαθετεις αχεδον 50000€ για αυτοκινητο, απαιτεις και την αναλογη ποιοτητα στην καμπινα και οχι σκληρα πλαστικα!!!!!!!