Ο πρόσφατα εξελιγμένος κινητήρας των 1,5 λίτρων και 130 ίππων της VW βρίσκει μια νέα «θέση εργασίας» κάτω από το καπό και του Tiguan δημιουργώντας μια νέα βασική έκδοση για το δημοφιλές crossover. Oι τεχνολογίες είναι γνωστές και το highlight είναι φυσικά το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων το οποίο αποσκοπεί σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου φυσικά.
Στην πράξη ο νέος κινητήρας χαρακτηρίζεται από ένα σχετικά αισθητό γουργουρητό το οποίο δεν ενοχλεί, τραβάει από αρκετά χαμηλά και κινεί με ικανοποιητικό ρυθμό το Tiguan των –υπολογίσιμων- 1.520 κιλών. Οι επιδόσεις δε διαφέρουν επί της ουσίας έναντι της έκδοσης των 125 ίππων (από 1,4 λίτρα) την οποία είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα. Το δε επίπεδο σε σύγκριση με την κατηγορία του μοντέλου είναι επίσης σε καλό επίπεδο. Η διαφορά και το όφελος όμως εντοπίζονται στον περιορισμό της κατανάλωσης, η οποία είναι στα 8,7 λτ./100 χλμ. μεικτής διαδρομής, ελαφρά μειωμένη έναντι της προηγούμενης πρότασης.
Στο δρόμο το Tiguan αποδεικνύεται εξαιρετικό με έμφαση στην ποιότητα κύλισης και το ομαλό πέρασμα από λακούβες. Το «δικό μας» Tiguan ήταν της έκδοσης R-Line και εκτός από την πιο «θυμωμένη» εμφάνιση, είχε και πιο σπορτίφ διάθεση στο δρόμο λόγω στησίματος. Οι 19άρες ζάντες δεν ενόχλησαν ιδιαίτερα στον ελληνικό δρόμο ενώ το σύνολο φρένων-ελαστικών έδωσε εξαιρετική επίδοση στη δοκιμή ακινητοποίησης.
Αυτό Τρίτη. (ποια αυτοκίνητα είναι για κλοτσιές)., δεν ανοίγουν οι σελίδες για κάθε μάρκα για τα σχόλια.
Απάντηση: Καλημέρα σας, το ελέγξαμε και λειτουργούν κανονικά.