Ο 3λιτρος V6 turbo βενζινοκινητήρας αποδίδει 240 άλογα, ενώ ο, ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο, ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους. Έτσι, τα 381 άλογα και κυρίως τα 600 Nm ροπής, που αποδίδει συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα, θα κινήσουν δυναμικά το 2,4 τόνων Touareg eHybrid.
Ο 3λιτρος V6 turbo βενζινοκινητήρας αποδίδει 240 άλογα, ενώ ο ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους. Έτσι, τα 381 άλογα και κυρίως τα 600 Nm ροπής, που αποδίδει συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα πρίζας, θα κινήσουν δυναμικά το 2,4 τόνων Touareg με τις μετρήσεις μας να δείχνουν νούμερα σπορ κατασκευής: 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,4 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ., το 80-120 σε 4,4 δλ. και τελική 250 χλμ./ώρα. Αρωγός και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, που αλλάζει γρήγορα τις σχέσεις και κρατάει ψηλά τις στροφές στο sport πρόγραμμα, ενώ τις αλλάζει χαμηλότερα και πιο συχνά στην υβριδική επιλογή. Ευχάριστη και η μελωδία του V6 βενζινοκινητήρα, ειδικά στις υψηλές στροφές με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία.
Η ουσία είναι όμως στην καθημερινότητα, όπου το Touareg προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης μέχρι τα 135 χλμ./ώρα, έστω και αν η αυτονομία είναι μικρή (οι μετρήσεις μας έδειξαν πάνω-κάτω 40 χλμ.). Καμία σχέση με τις αντίστοιχες Mercedes, που έχουν μεγάλη μπαταρία. Εδώ η ωφέλιμη χωρητικότητα είναι μόλις 14,3 kWh. Από την άλλη, χάρη στη δυνατότητα υποδοχής 7,4 kW, η φόρτιση διαρκεί 2,5 ώρες σε wallbox, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα ταχυφόρτισης, ενώ όταν αδειάσει η μπαταρία, το Touareg λειτουργεί σαν υβριδικό με την κατανάλωση να παραμένει συγκρατημένη (αν δε ζητήσεις φόρτιση από τον κινητήρα) γύρω από τα 10 λτ./100 χλμ.. Στην πόλη μάλιστα η κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 8 λτ./100 χλμ. Συγκριτικά, το (μικρότερο) τετρακίνητο 2λιτρο diesel, VW Tiguan των 200 ίππων έκαιγε στην πόλη, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, 10,6 λτ./100 χλμ.. Φυσικά, στα θετικά του συνόλου είναι τόσο η ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο, όσο και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (406 ευρώ για το diesel).