ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: VW Touareg eHybrid | 3,0 V6 υβριδικό πρίζας με 381 PS & 4Χ4

14.831 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2024)
Δοκιμή: VW Touareg eHybrid | 3,0 V6 υβριδικό πρίζας με 381 PS & 4Χ4
4 Φωτογραφίες »

- Είναι η Cayenne της VW που κάνει και 30 χιλιάρικα λιγότερα
- «Θηρίο» 4Χ4 με 3λιτρο turbo μοτέρ βενζίνης 381, αλλά καίει σαν diesel γιατί μπαίνει και στην πρίζα
- Έχει ανάρτηση που… «φουσκώνει» με αέρα για άνεση και να για «σηκώνεται» στα δύσκολα περάσματα
- Mε στάνταρ τα φώτα που κάνουν τη νύχτα-μέρα

Είναι η Cayenne της VW που κάνει και 30 χιλιάρικα λιγότερα

Το Touareg είναι το μεγάλο SUV της VW και υπάρχει στην αγορά από το 2002. Όπως και η Porsche Cayenne κάτι το οποίο δεν είναι τυχαίο μιας και η τελευταία βασίστηκε στο πάτωμα και στα μηχανικά μέρη του Touareg. To θηριώδες SUV (4,9 μ. σε μήκος με μεταξόνιο στα 2,9 μ.) της VW βρίσκεται σήμερα στην 3η του γενιά και η έκδοση που δοκιμάζουμε σήμερα είναι ανανεωμένη υβριδική πρίζας (Plug-in) με τα 381 άλογα. Υπάρχει και η R eHybrid των 462 ίππων (ίδιο σύστημα με της Porsche Cayenne Coupe eHybrid, που δοκιμάσαμε πρόσφατα), που όμως δεν είναι διαθέσιμη στην χώρα μας. Η άλλη εκδοχή του ανανεωμένου VW Touareg, που μπορεί να αγοράσει κανείς είναι αυτή με τον 3λιτρο V6 turbodiesel με τα 286 άλογα, που κοστίζει 101.200 ευρώ και «πληρώνει» 406 ευρώ τέλη το χρόνο. Το Touareg eHybrid κοστίζει 10 χιλιάρικά λιγότερο, έχει περίπου 100 άλογα παραπάνω και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Πως όμως είναι στην πράξη το VW Touareg eHybrid;

Αυτή είναι η ανανέωση της 3ης γενιάς του VW Touareg, που όταν λανσαρίστηκε δοκιμάσαμε με V6 3λιτρο κινητήρα diesel. Όπως και οι προηγούμενες γενιές του, βασίζεται στο πάτωμα MLB και τα μηχανικά μέρη του ομίλου VW, όπως άλλωστε η Porsche Cayenne, αλλά και τα Audi Q7/Q8, Lamborghini Urus και Bentley Bentayga. Το μοντέλο της δοκιμής με το υβριδικό σύστημα πρίζας των 381 ίππων κοστίζει 92.200 ευρώ (δε διατίθεται η «καλή» έκδοση με τα 462 άλογα) με την υβριδική Porsche Cayenne (με 470 άλογα) να κοστίζει 30 χιλιάρικα παραπάνω.

«Θηρίο» 4Χ4 με 3λιτρο turbo μοτέρ βενζίνης 381, αλλά καίει σαν diesel γιατί μπαίνει και στην πρίζα

Η «μικρή» plug-in υβριδική έκδοση του Touareg έχει συνδυαστική απόδοση 381 ίππων. Ο 3λιτρος TSI βενζινοκινητήρας αποδίδει 340 ίππους και ο ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων ηλεκτροκινητήρας (παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία 14,3 kWh), 136 ίππους. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το Touareg μπορεί να κάνει γύρω στα 40 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης. Όταν αδειάσει η μπαταρία λειτουργεί σαν υβριδικό η κατανάλωση παραμένει συγκρατημένη (για τα δεδομένα του μεγέθους και των επιδόσεων του Touareg) γύρω από τα 10 λτ./100 χλμ. Στην πόλη μάλιστα η κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 8 λτ./100 χλμ. Συγκριτικά, το (μικρότερο) τετρακίνητο 2λιτρο diesel, VW Tiguan των 200 ίππων έκαιγε στην πόλη, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, 10,6 λτ./100 χλμ.. Και όλα αυτά για ένα θηριώδες SUV 2,4 τόνων, που κάνει το 0-100 σε 6,4 δλ., και προσπερνά (60-100 χλμ./ώρα) σε 3,3 δλ..


H ποιότητα κύλισης είναι το highlight και του υβριδικού VW Touareg.
4 Φωτογραφίες »

H ποιότητα κύλισης είναι το highlight και του υβριδικού VW Touareg.

Έχει ανάρτηση που… «φουσκώνει» με αέρα για άνεση και να για «σηκώνεται» στα δύσκολα περάσματα

Aντί για τα συμβατικά ελατήρια, το Touareg προσφέρεται με αερανάρτηση: Ειδικοί θύλακες, που γεμίζουν/αδειάζουν με αέρα, επιτρέπουν στο Touareg να αυξομειώνει το ύψος από το έδαφος. Πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χαμηλώνει 15 χλστ. για καλύτερη αεροδυναμική (οι μετρήσεις μας έδειξαν κάποια από τα χαμηλότερα νούμερα θορύβου ανεξαρτήτως κατηγορίας), ενώ εκτός δρόμου η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 300 χλστ., που σε συνδυασμό με την «βαρβάτη» τετρακίνηση καθιστούν το Touareg ικανό για κίνηση σε μέρη, που ο ιδιοκτήτης, ούτε που θα σκεφτεί να πάει.

Mε στάνταρ τα φώτα που κάνουν τη νύχτα-μέρα

Το ανανεωμένο VW Touareg διαθέτει στάνταρ τα πιο εξελιγμένα φώτα ΙQ Light LED Matrix με κάθε προβολέα να διαθέτει όχι λιγότερα από 19.216 μεμονωμένα ελεγχόμενα micro LED για να κάνουν τη νύχτα-μέρα χωρίς να τυφλώνουν τους άλλους οδηγούς. Παράλληλα προσαρμόζουν το φως στις οδηγικές συνθήκες, ενώ κάνουν ακόμη και αυτόματο σινιάλο σε συνεργασία με το high-tech σύστημα νυχτερινής όρασης, το οποίο αναγνωρίζει πεζούς και ζώα! Υπέρυθρες ακτίνες «σκανάρουν» το σκοτάδι και εντοπίζουν άτομα ή ζωα που δε φωτίζονται ενημερώνοντας ταυτόχρονα τον οδηγό.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου VW Touareg eHybrid των 381 ίππων. 

Σελίδα 2Σχεδίαση, εσωτερικό, εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Επιταχύνει δυνατά, καίει (σχετικά) λίγα
Σελίδα 4Στο δρόμο: Η αερανάρτηση κάνει θαύματα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON