Αυτό το club είναι κλειστό και είναι δύσκολο να μπεις, γιατί οι προδιαγραφές του είναι λίγο διαφορετικές σε σχέση με τα υπόλοιπα. Εδώ δεν μετράει η κατανάλωση, το 0-100 χλμ./ώρα ή οι χώροι σε απόλυτα νούμερα, αλλά σημασία έχει το πρεστίζ, η τεχνολογία, η προσφερόμενη άνεση και η απτή πολυτέλεια. Σε ποιο club αναφερόμαστε; Μα βέβαια στο club των μεσαίων/μεγάλων premium αυτοκινήτων, όπου όλοι και όλοι οι πρωταγωνιστές μετρώνται στα δάκτυλα των χεριών και απευθύνονται σε ένα πιο upper οικονομικά κοινό. Αυτό το κοινό λοιπόν, δίνει βέβαια σημασία στο κόστος αγοράς, όμως κοιτάει και άλλα πράγματα.
Υπό αυτό το πρίσμα επομένως εξετάζουμε και τη ναυαρχίδα της Volvo στα μεσαία, το S90, στην έκδοση D5 AWD. Προσοχή όμως… Αυτό δεν σημαίνει πως στο μυαλό μας δεν έχουμε συνεχώς το πόσο κοστίζει, γιατί διαφορετικά θα παραλείπαμε ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του. Συγκεκριμένα, 59.600 ευρώ κοστίζει το Volvo S90 D5 AWD στην έκδοση Momentum και 65.800 ευρώ στην έκδοση Inscription της δοκιμής και αναμφίβολα έχει ένα προβάδισμα 10.000 ευρώ και μερικών ίππων ανάλογα την έκδοση από τον ανταγωνισμό του. Δεν είναι αμελητέο. Συμφωνείτε; Πάμε όμως να δούμε πώς τα πάει και στους υπόλοιπους τομείς που αναφέραμε πριν.
Πρεστίζ. Ας είμαστε ειλικρινείς. Η μάρκα με το αστέρι στην Ελλάδα έχει προβάδισμα. Και αυτό αποτυπώνεται και στις πωλήσεις. Όμως το Volvo S90 καταφέρνει κάτι διαφορετικό. Να κερδίζει το βλέμμα με τη μοναδικότητα της σχεδίασης η οποία εκτός από κύρος και πρεστίζ προβάλλει και ένα high-tech προφίλ. Υποκειμενική άποψη σίγουρα, όμως αυτή η κάθετη μάσκα, οι προβολείς με τα LED στο σχήμα «του σφυριού του Θορ», και οι άφθονες πινελιές χρωμίου μας αρέσουν πολύ.
"εικονομια"??????