Και έτσι «ήρθαμε» στο βασικό πλεονέκτημα του μοντέλου: Το ταξίδι στην εθνική οδό. Πίσω από το τιμόνι του Volvo S90 D5 τα χιλιόμετρα στην εθνική οδό καταπίνονται με ευκολία και μετά ακόμη και από πολλά χιλιόμετρα θα βγείτε ατσαλάκωτοι γιατί τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα από τον εξωτερικό αέρα και τον κινητήρα είναι χαμηλά, ενώ ο τρόπος που αποσβένονται οι ανωμαλίες και το πάτημα του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες -χωρίς αυτό να πλέει- είναι επίσης εξαιρετικά. Σίγουρα, το τιμόνι έχει ελαστική αίσθηση και σε πιο γρήγορους ρυθμούς φανερώνει πως το S90 δεν έχει σπορτίφ διαθέσεις παρόλο που η τετρακίνηση βοηθά στη μείωση της υποστροφής, όμως είπαμε, το κοινό της κατηγορίας κοιτάει ενίοτε και άλλα πράγματα. Και μεταξύ αυτών ίσως να είναι το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Pilot Assist που κρατάει το αυτοκίνητο στη λωρίδα του και διατηρεί την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα σε ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα.
Το εν λόγω σύστημα το δοκιμάσαμε αρκετά και μπορούμε να πούμε πως δουλεύει σωστά, ωστόσο σίγουρα θέλει εξοικείωση και οπωσδήποτε να μην «αφεθείς» οδηγικά σε αυτό, δεδομένου και των διαγραμμίσεων του ελληνικού οδικού δικτύου. Φυσικά, το Pilot Assist δεν είναι και το μόνο high-tech στοιχείο εξοπλισμού. Η λίστα είναι μεγάλη και αυτό αποτελεί ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του μοντέλου…
"εικονομια"??????