Η νέα βασική έκδοση του XC40 διατηρεί τον 1,5 λτ. turbo κινητήρα, αλλά με μόλις 129 άλογα και χωρίς εξηλεκτρισμό. Πως τα καταφέρνει στην πράξη το XC 40 των 39.957 ευρώ;
Μαζί με την μικρής έκτασης, αισθητική και τεχνολογική ανανέωση, το Volvo XC 40 απέκτησε και νέα «βασική» έκδοση κινητήρα. Φέρει τον κωδικό T2, είναι η μόνη που χρησιμοποιεί πλέον τον 1,5 turbo κινητήρα και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Επίσης είναι η μόνη που στη βασική εξοπλιστική έκδοση Core κρατά το κόστος οριακά κάτω από τα 40 χιλιάρικα (39.947 ευρώ), χωρίς αυτό να σημαίνει πως το τίμημα δεν είναι μικρό για μια εισαγωγική έκδοση στη γκάμα ενός οικογενειακού SUV.
H πιο πολυτελής και πληρέστερη εξοπλιστικά έκδοση Plus κοστίζει 5.356 ευρώ περισσότερα. Να σημειωθεί εδώ πως η mild hybrid έκδοση B3 που αποδίδει 163 ίππους είναι μόλις 2.797 ευρώ ακριβότερη, έχοντας όμως το μειονέκτημα του 2λιτρου κινητήρα. Ας δούμε όμως πως τα καταφέρνει στην πράξη η νέα βασική έκδοση του Volvo XC 40.