Οικολόγος-εναλλακτικός: Η κορυφαία έκδοση του νέου Volvo XC60 έχει 392 άλογα και plug-in υβριδική τεχνολογία όντας η πιο «πράσινη» επιλογή στη γκάμα του. Στην πράξη δείχνει και η πιο ενδιαφέρουσα!
Αυτό και αν είναι σχήμα οξύμωρο: Η πιο «καυτή» έκδοση ενός μοντέλου να είναι ταυτόχρονα και αυτή που έχει το πιο «πράσινο»-οικολογικό προφίλ. Ο λόγος για την Τ8 έκδοση του Volvo XC60, το οποίο πέρασε στη δεύτερη γενιά του. Το XC60 είναι εξελιγμένο μετά την εξαγορά της Volvo από την κινεζική Geely. Το μεσαίο SUV της Volvo βασίζεται στην πλατφόρμα SPA (Scalable Product Architecture) και με μήκος στα 4,7 μ. θέλει να σταθεί απέναντι από premium επιλογές όπως το Audi Q5, η BMW X3 και η Mercedes GLC. Είναι σίγουρο πως το XC60 δεν περνά απαρατήρητο. Το αντίθετο μάλιστα, αφού με τον έναν ή τον άλλο τρόπο καταφέρνει να τραβάει την προσοχή.
Ο ένας τρόπος είναι φυσικά οι διαστάσεις του: Με 4.688 χλστ. μήκους, 1.902 πλάτους και 1.658 ύψους δείχνει και είναι πληθωρικό. Ο άλλος τρόπος είναι η σχεδίαση, αν και το XC60 δεν ξαφνιάζει αποτελώντας ένα μάλλον τυπικό δείγμα της σύγχρονης σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Volvo. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί τόσο η μεγάλη μάσκα, όσο και τα LED φώτα. Στο πλάι συναντά κανείς «καθαρές» γραμμές, ενώ πίσω κάνουν «μπαμ» τα φώτα σε σχήμα L και οι δύο χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης.
Από 63.336 ευρώ
Μια τιμή στα 63.336 ευρώ θα τρόμαζε ακόμη και στις εποχές, που ο ουρανός έβρεχε ευρώ, πόσο τώρα που θα τα οικονομικά δρώμενα είναι ζόρικα. Αν όμως καλοσκεφτείς τι προσφέρει το μεσαίο SUV της Volvo τότε τα πράγματα ίσως να είναι και διαφορετικά. Μιλάμε για ένα high-tech πανίσχυρο, τετρακίνητο μοντέλο, που υπό προϋποθέσεις μπορεί να είναι πιο οικονομικό και από ένα… σκουτεράκι.
Όσο για τον εξοπλισμό του, αυτός τα έχει όλα τόσο σε επίπεδο άνεσης όσο και ασφάλειας με συστήματα μάλιστα τελευταίας γενιάς ακόμη και στη «βασική» έκδοση Momentum. Για την πιο σπορτίφ έκδοση R design υπολογείστε 66.816 ευρώ, ενώ για την κορυφαία Inscription η τιμή ανεβαίνει στα 68.625 ευρώ.
Καλησπέρα,
νομίζω πως το σχόλιο "αλλά κακά τα ψέματα δεν πρόκειται να φέρουν σε δύσκολη θέση τον premium γερμανικό ανταγωνισμό" είναι εντελώς λάθος.
Συγκρίνω με BWM X3 και πραγματικά η X3 ήταν απογοήτευση - πλαστική. Για ποιό μιλάμε;
Καλησπέρα, νομίζω πως το σχόλιο "αλλά κακά τα ψέματα δεν πρόκειται να φέρουν σε δύσκολη θέση τον premium γερμανικό ανταγωνισμό" είναι εντελώς λάθος. Συγκρίνω με BWM X3 και πραγματικά η X3 ήταν απογοήτευση - πλαστική. Για ποιό μιλάμε;