ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αν πατήσεις τέρμα το γκάζι οι επιδόσεις είναι σοκαριστικές. Σημειώστε: 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ., 60-100 σε 2,8 δλ, 80-120 σε 3,5 δλ και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Φυσικά όταν κανείς θελήσει να «δει» τέτοια νούμερα μην περιμένει να γοητευτεί από την κατανάλωση.

H φόρτιση της σχετικά μικρής μπαταρίας των 10,4 kWh γίνεται μέσα σε 4 ώρες.

Ο 2λιτρος θερμικός κινητήρας που κινεί τους εμπρός τροχούς διαθέτει διπλή υπερτροφοδότηση για να αποδώσει 303 άλογα.

Κινητήρας: Καταιγιστικές επιδόσεις, μαγική… οικονομία!

65.055 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2018)

Το μυστικό του XC60 T8 Twin Engine είναι η ύπαρξη δύο κινητήρων: Ο κύριος είναι ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος (με τούρμπο καυσαερίων και μηχανικό κομπρέσσορα) 2λιτρος 4 κύλινδρος, ο οποίος «ταΐζει» τους εμπρός τροχούς με 303 άλογα και 400 Nm ροπής (2.200-4.800 σ.α.λ.). Για τους πίσω τροχούς υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 88 ίππων και έτσι η συνδυαστική απόδοση φτάνει στα 392 άλογα με 640 Nm ροπής. Μάλιστα τα 240 Nm είναι διαθέσιμα από την αρχή! Για την μετάδοση της κίνησης υπάρχει ένα ομαλό στις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων Geartronic (η… «χειροκίνητη» λειτουργία του αφορά μόνο στο κατέβασμα σχέσεων από τον λεβιέ), ενώ αν πατήσεις τέρμα το γκάζι οι επιδόσεις είναι σοκαριστικές.

Σημειώστε: 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ., 60-100 σε 2,8 δλ, 80-120 σε 3,5 δλ και τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Φυσικά όταν κανείς θελήσει να «δει» τέτοια νούμερα μην περιμένει να γοητευτεί από την κατανάλωση, ωστόσο στην καθημερινότητα το XC60 T8 έχει τον τρόπο να κερδίσει τις εντυπώσεις με την χαμηλή του κατανάλωση. Ειδικά μέσα στην πόλη και με φορτισμένη τη μικρή μπαταρία των 10,4 kWh το plug in υβριδικό XC60 μπορεί να καλύψει 30-35 πραγματικά χλμ. με μηδενική κατανάλωση και φυσικά ρύπους.  Σε κανονικούς ρυθμούς κίνησης η μικτή κατανάλωση μπορεί να είναι και κάτω από 5 λτ./100 χλμ. Μόλις η ηλεκτρική ενέργεια τελειώσει (η μπαταρία φορτίζει στην οικιακή πρίζα σε 4 ώρες, αλλά και εν κινήσει με ανάκτηση ενέργειας) ο θερμικός κινητήρας δουλεύει πολύ συχνά οπότε η κατανάλωση σχεδόν διπλασιάζεται φλερτάροντας με τα 10,0 λτ./100 χλμ.. Όμως και πάλι το νούμερο αυτό είναι χαμηλό μπροστά στον συμβατικό βενζινοκίνητο ανταγωνισμό. Και πάντα μιλάμε για ένα 4Χ4 πολυτελές SUV, που ζυγίζει μαζί με τον οδηγό 2.139 κιλά.  

Επιλέγεις πως θες να κινηθείς
Ο οδηγός έχει 4 βασικά προγράμματα λειτουργίας του υβριδικού συστήματος κίνησης από τα οποία μπορεί να επιλέξει τον τρόπο κίνησής του. Το πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης Pure δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση με πραγματική αυτονομία έως και 35 χιλιόμετρα, γεγονός που καθιστά το συγκεκριμένο XC60 ιδανικό για τις καθημερινές μετακινήσεις. Στο πρόγραμμα Hybrid, χρησιμοποιείται τόσο το ηλεκτρικό μοτέρ όσο και ο βενζινοκινητήρας για να βελτιστοποιηθεί η άνεση, οι επιδόσεις και η κατανάλωση καυσίμου. Το πρόγραμμα Power χρησιμοποιεί όλη τη διαθέσιμη ισχύ για να επιτευχθούν οι εντυπωσιακές επιδόσεις, που διαβάσατε παραπάνω. Το πρόγραμμα AWD ενεργοποιεί την τετρακίνηση ώστε να επενεργεί συνεχώς για καλύτερη πρόσφυση, ενώ για οδήγηση σε πολύ κακό οδόστρωμα σε ταχύτητες κάτω από 50 χλμ./ώρα υπάρχει το πρόγραμμα Off road, που ταυτόχρονα αυξάνει κατά 40 χλστ. την απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με την αερανάρτηση Four-C. Η τελευταία στην επιλογή Dynamic σφίγγει και χαμηλώνει, ενώ στην επιλογή Eco χαμηλώνει ακόμη περισσότερο το αυτοκίνητο σε υψηλές ταχύτητες για βέλτιστη αεροδυναμική και χαμηλή κατανάλωση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS