Πιθανές βλάβες στα s-tronic κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη

4.482 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2024)
Πιθανές βλάβες στα s-tronic κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη

Το Audi A3 1,4 TFSI που δοκιμάσαμε μεταχειρισμένο έχει τον κινητήρα με τους 125 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας τα πάντα λειτουργούσαν όπως ακριβώς θα έπρεπε, ενώ στον οπτικό έλεγχο δεν παρατηρήσαμε διαρροές λιπαντικών από τα μηχανικά μέρη.


Η ανάρτηση που έχει ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος και επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Οι standard τροχοί 16 ιντσών χαρίζουν μεγαλύτερη ποιότητα κύλισης στο A3 σε σύγκριση με τις ζάντες 18 ιντσών που είχε το μοντέλο της δοκιμής μας, αφού το προφίλ του ελαστικού είναι μεγαλύτερο.

Σύμφωνα με αναφορές ιδιοκτητών, οι περισσότερες δυσλειτουργίες του Audi A3 2012-2020 έχουν να κάνουν με το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη s-tronic 6 και 7 σχέσεων. Αυτές ποικίλλουν από μονάδα εγκεφάλου η οποία έχει τοποθετηθεί λανθασμένα από το εργοστάσιο, μέχρι ρινίσματα στο κύκλωμα λίπανσης του κιβωτίου.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Audi A3 MK3 (2012-2020)
Σελίδα 2Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και δεν έχουν σοβαρά προβλήματα
Σελίδα 3Πιθανές βλάβες στα s-tronic κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη
Σελίδα 4Φθορές στα σινεμπλόκ της ανάρτησης, αν έχει πολλά χιλιόμετρα
Σελίδα 5Ο μέσος όρος τιμής των μεταχειρισμένων Audi A3 2012-2020 είναι 19.000 ευρώ
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO