Τα τετρακύλινδρα TDI μοτέρ με ισχύ από 143 έως 190 ίππους, αναλόγως της έκδοσης, είναι απροβλημάτιστα για μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων, που ξεπερνά τα 300.000. Για αυτό το λόγο η αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού θα πρέπει να γίνεται εντός των χρονικών ορίων που ορίζει ο κατασκευαστής, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μακροχρόνια καλή λειτουργία τους.
Αν το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με τον τρίλιτρο V6 TDI πετρελαιοκινητήρα και ακούγεται «κροτάλισμα» από την καδένα χρονισμού, αυτό σημαίνει πως έχει έρθει η ώρα για την αντικατάστασή της, μια διαδικασία που μπορεί να κοστίσει αρκετά. Αρκετά συνεργεία συστήνουν πως η αλλαγή λιπαντικών θα πρέπει να γίνεται αυστηρά κάθε 15.000 χιλιόμετρα, ούτως ώστε να αποφευχθούν προβλήματα στον τεντωτήρα της καδένας χρονισμού ή η συσσώρευση επικαθίσεων άνθρακα.
Σύμφωνα με αναφορές βλαβών, ο δίλιτρος TFSI βενζινοκινητήρας μπορεί να καταναλώνει αρκετό λάδι, ειδικά αν οι προηγούμενοι κάτοχοι «πίεζαν» πολύ το αυτοκίνητο. Οι TDI πετρελαιοκινητήρες τείνουν να παρουσιάζουν βλάβη στη βαλβίδα EGR, στα μπεκ καυσίμου και στο turbo, αν έχουν υψηλό αριθμό χιλιομέτρων και παράλληλα οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες έκαναν συνεχώς μικρές αποστάσεις.
Το DSG κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων είναι μερικές φορές λίγο απότομο στις αλλαγές του, ενώ στο αυτόματο σασμάν που έχει μετατροπέα ροπής και προέρχεται από τη ZF θα πρέπει να γίνεται αλλαγή λιπαντικών ATF και των αντίστοιχων φίλτρων τους το αργότερο κάθε 100.000 χιλιόμετρα.