Το Fiat 500 2007- κυκλοφορεί τόσο ως βενζινοκίνητο όσο και ως diesel. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρων αποδίδει 69 ίππους και είναι απροβλημάτιστος, αφού δεν υπάρχουν αναφορές για ζημιές και εκτεταμένες βλάβες που θα προβληματίσουν τους κατόχους.
Ο δικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας που ονομάζεται «TwinAir», έχει χωρητικότητα 0,9 λίτρα και αποδίδει 86 ή 105 ίππους, αναλόγως της έκδοσης, έχει ως χαρακτηριστικό ότι μπορεί να στροφάρει υψηλά.
Ώθηση στο Fiat 500 της συγκεκριμένης γενιάς μπορεί να δώσει και ο diesel Multijet κινητήρας 1,3 λίτρων, με ισχύ 75 άλογα. Η αυξημένη ροπή που χαρακτηρίζει τον πετρελαιοκινητήρα, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αμαξώματος, δημιουργεί ένα ευχάριστο οδηγικό σύνολο, το οποίο παράλληλα απευθύνεται σε αυτούς που διανύουν μεγάλες αποστάσεις.
Από το 2020 και μετά, ο πετρελαιοκινητήρας απέκτησε 95 άλογα, ενώ το αυτοκίνητο έγινε διαθέσιμο και με ήπια υβριδική βενζινοκίνητη έκδοση, με χιλιάρι μοτέρ που αποδίδει 70 άλογα.
Τα μηχανικά σύνολα του Fiat 500 είναι αξιόπιστα. Έχει παρατηρηθεί ωστόσο πως στις περιπτώσεις των δικύλινδρων TwinAir μοντέλων, όπου οι ιδιοκτήτες του είχαν αρκετά «βαρύ πόδι» και οδηγούσαν συχνά με τη βελόνα στις υψηλές στροφές, το μοτέρ εμφανίζει αυξημένη κατανάλωση λαδιού.
Αν ανοίξετε την τάπα πλήρωσης λαδιού και παρατηρήσετε κάτι που μοιάζει με «μαγιονέζα», πριν ανησυχήσετε για τυχόν καμένη φλάντζα, καλό είναι να γνωρίζετε πως αυτό μπορεί απλά να είναι ένα σημάδι πως το μοντέλο χρησιμοποιείται για πολλές σύντομες διαδρομές, με τον κινητήρα να μην προλαβαίνει να ζεσταθεί επαρκώς και την υγρασία να συσσωρεύεται στο κάτω μέρος της τάπας λαδιού.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: Fiat 500 2007- |
Σελίδα 2 | Ξεχωρίζει από τον retro σχεδιασμό του και παραμένει μοντέρνο |
Σελίδα 3 | Έχει μοτέρ βενζίνης και diesel, ο δικύλινδρος «τσιμπάει» λάδι |
Σελίδα 4 | Εμφανίζει φθορές κυρίως στα φρένα και στα ρουλεμάν τροχών |
Σελίδα 5 | Ο μέσος όρος τιμής των μεταχειρισμένων Fiat 500 είναι 10.000 ευρώ |