ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i10 με 87 άλογα
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Hyundai i10 με 87 άλογα

9.943 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2021)

Το δεύτερης γενιάς Hyundai i10 είναι ένα από τα πιο πολυζήτητα αυτοκίνητα στην αγορά των μεταχειρισμένων. Πόσο καλό ήταν τελικά όμως;

Το δεύτερης γενιάς Hyundai i10 θέλησε να συνεχίσει την επιτυχία του πρώτου i10 και σε μεγάλο βαθμό τα κατάφερε, αφού κράτησε τα καλά στοιχεία της πρώτης γενιάς και παράλληλα αναβαθμίστηκε στους τομείς της ποιότητας, της ασφάλειας, της άνεσης, της οδικής συμπεριφοράς και της ευρυχωρίας. Πάμε να δούμε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 87 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχεδίαση: Μοντέρνο ακόμη και σήμερα

Το δεύτερης γενιάς i10 υιοθέτησε τη «ρέουσα γλυπτική» σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai που χαρακτηριζόταν από περισσότερες νευρώσεις και καμπύλες, αλλά και λιγότερες κάθετες επιφάνειες σε σχέση με πριν.  Το εμπρόσθιο τμήμα του i10 είναι δυναμικό, με την πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα και τα μεγάλα φωτιστικά να κλέβουν τις εντυπώσεις. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά και ο τονισμένος προφυλακτήρας, προβάλουν τη νεανικότητα του μοντέλου.

Εσωτερικό: Eύχρηστο και λειτουργικό

Το εσωτερικό του νέου i10 επενδύεται αποκλειστικά με σκληρά στην αφή υλικά αλλά δεν υπάρχει πουθενά «γυμνή» λαμαρίνα. Παράλληλα, η συναρμογή είναι στιβαρή και το φινίρισμα εξαιρετικό, γεγονός που κρατάει την καμπίνα αναλλοίωτη στο πέρασμα του χρόνου. Εξαιρετική είναι και η πρακτικότητα, μέσω της ύπαρξης πολλών θηκών για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό των θυρών, το χώρο μεταξύ των εμπρός καθισμάτων, αλλά και μιας μεγάλης θήκης πάνω στην κονσόλα και κάτω από τα χειριστήρια του κλιματισμού.
Στο εσωτερικό του μίνι μοντέλου της Hyundai, 4 ενήλικες επιβάτες θα βρουν άνετα θέση, ενώ ακόμη και οι πιο υψηλόσωμοι δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τα κεφάλια και τα γόνατά τους. Περνώντας στο πορτ-μπαγκάζ,  το i10 προσφέρει 252 λτ. χωρητικότητας ενώ όταν η διαιρούμενη πλάτη του πίσω καθίσματος πέφτει, η χωρητικότητα εκτοξευεται στα 1.051 λτ.

Κινητήρας: Πρόθυμος και πολιτισμένος

Ο ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.248 κ.εκ. του Hyundai i10 αποδίδει  87 άλογα και συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, με μακρύτερη κλιμάκωση για λόγους κατανάλωσης, αλλά και με καλύτερη αίσθηση κατά το κούμπωμα των σχέσεων.  Στο πεδίο των μετρήσεων, ο παραπάνω συνδυασμός καταφέρνει να εμφανίσει καλές επιδόσεις, με τις ρεπρίζ να είναι πολύ καλές για την κατηγορία του, λαμβάνοντας ως δεδομένο πως πρόκειται για ατμοσφαιρικό μοτέρ. Στην πόλη, ο οδηγός του i10 1,2 λίτρων θα εκτιμήσει την προθυμία του κινητήρα, την ελαστικότητά του, αλλά και κυρίως, την εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του. Στο κομμάτι της κατανάλωσης, η Hyundai ανακοινώνει 4,9 λτ./100 χλμ.. Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
Moto