O diesel κινητήρας 100 ίππων είναι απροβλημάτιστος, καίει 5,2 λτ/100 χλμ.
6.108 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2025)
Το Peugeot 2008 είναι ένα κομψό μικρό SUV. Η δεύτερη γενιά του, που έκανε το ντεμπούτο της το 2019, έχει εξελιχθεί σε ένα σοβαρό SUV-άκι που κατατάσσεται ψηλά στις πανευρωπαϊκές πωλήσεις.
Η Peugeot έχει καταργήσει τον πετρελαιοκινητήρα από τη γκάμα των καινούργιων 2008, επομένως αν κάποιος θέλει να αποκτήσει το γαλλικό μοντέλο με diesel μοτέρ, θα πρέπει να στραφεί στην αγορά μεταχειρισμένων. Για να δούμε πόσο καλή επιλογή αποτελεί ένα 2008 από «δεύτερο χέρι», δοκιμάζουμε ένα όχημα του 2020, το οποίο έχει διανύσει 92.000 χιλιόμετρα.
Ο κινητήρας είναι ο BlueHDi1,5 λίτρων που αποδίδει 100 άλογα. Κατά τον οπτικό έλεγχο δεν παρατηρήσαμε διαρροές λαδιών από τα μηχανικά μέρη, ενώ οδηγώντας το αυτοκίνητο διαπιστώσαμε πως η ανάρτηση λειτουργεί σωστά, απορροφώντας καλά τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή από τις χαμηλές στροφές. Τέλος, οι αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων, που είναι χειροκίνητο 6-αρι, γίνονται όπως θα έπρεπε, χωρίς να παρουσιάζονται κομπιάσματα. Κατά τη δοκιμή μας, ο κινητήρας έκαψε 5,2 λτ/100 χλμ.
Συνολικά οι πετρελαιοκινητήρες του Peugeot 2008 (με 100 και 130 άλογα) είναι απροβλημάτιστοι, μιας και δεν υπάρχουν εκτεταμένες αναφορές ζημιών για σημαντικές βλάβες, ενώ προτείνονται για όσους κάνουν συχνά μεγάλες διαδρομές. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων (EAT8) μπορεί να καθυστερεί στις αλλαγές του, κάτι που επιλύεται συχνά με μια απλή ενημέρωση λογισμικού.
Σποραδικά μπορεί να εμφανιστούν δυσλειτουργίες στο σύστημα infotainment και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, οι οποίες μπορεί μεν να ενοχλήσουν, αλλά δεν είναι αρκετές για να σας αναγκάσουν να ακινητοποιηθείτε.