Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι. Μόνο ο THP 150 PS βγάζει πρόβλημα στον τεντωτήρα της καδένας χρονισμού
1.078 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2024)
Το Peugeot 207 λανσαρίστηκε το 2006 και πήρε τη θέση του 206, ενώ έμεινε σε παραγωγή μέχρι το 2014. Το design του αυτοκινήτου διατηρείται «φρέσκο» και ας πλησιάζει την 20ετία, δείχνοντας πως οι Γάλλοι έκαναν καλή δουλειά στο σχεδιασμό. Αυτό καθιστά το γαλλικό μικρό ιδιαίτερα δημοφιλές για αγορά μεταχειρισμένου. Αναλύουμε το μοντέλο για να δούμε πώς τα πηγαίνει στους τομείς ζημιών και φθορών.
Η γκάμα κινητήρων του Peugeot 207 αποτελείται από τετρακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και diesel. Στη βάση βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.400αρης 8-βάλβιδος κινητήρας με 75 άλογα, ενώ έπειτα βρίσκουμε το ίδιο μοτέρ στη 16-βάλβιδη εκδοχή του με 90 ίππους, και στη συνέχεια έναν 16v κινητήρα 1,6 λίτρων με 110 άλογα. Τα δύο τελευταία μοτέρ έδωσαν τη θέση τους το 2006 στους VTi κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων με απόδοση 95 και 120 άλογα αντίστοιχα. Επιπλέον, η Peugeot εφοδίασε το 207 με 2 turbo μοτέρ βενζίνης 1,6 λίτρων με κωδικό THP, ισχύος 150 και 175 ίππων, καθώς και με 3 diesel επιλογές με 70, 90 και 110 άλογα.
Τα κινητήρια σύνολα του Peugeot 207 είναι σε γενικές γραμμές αξιόπιστα και δεν εμφανίζουν εκτεταμένες βλάβες. Μόνο στην περίπτωση του THP κινητήρα με τα 150 άλογα παρουσιάζεται ζημιά στον τεντωτήρα της καδένας χρονισμού, κάτι που μπορείτε να το καταλάβετε ηχητικά αν κατά την κρύα εκκίνηση ακούτε έναν θόρυβο σαν κροτάλισμα. Επίσης υπάρχουν αναφορές σχετικά με πρόβλημα στο turbo του συγκεκριμένου μοτέρ.