Ο diesel κινητήρας με τα 115 άλογα δεν θα κάψει πάνω από 6 λτ/100 χλμ
10.338 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2024)
Το Skoda Karoq παρουσιάστηκε στα τέλη του 2017, ανανεώθηκε το Δεκέμβρη του 2021 και εξακολουθεί να βρίσκεται σε παραγωγή μέχρι και σήμερα. Τα πιο παλιά μοντέλα έχουν συμπληρώσει 7 χρόνια κυκλοφορίας, επομένως έχει έρθει η ώρα να δούμε πόσο καλά διατηρείται το SUV στο πέρασμα των ετών και των χιλιομέτρων και πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Δοκιμάζουμε ένα πετρελαιοκίνητο Skoda Karoq το οποίο έχει διανύσει 180.000 χιλιόμετρα και αναλύουμε ποιες είναι οι συνηθισμένες φθορές και οι βλάβες που εμφανίζει το συγκεκριμένο μοντέλο.
Κάτω από το καπό του Skoda Karoq που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο βρίσκεται ο TDI πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων που έχει κωδικό EA288 και αποδίδει 115 άλογα και 250 Nm ροπή. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-Temp και διαθέτει ψεκασμό AdBlue καθώς και καταλύτη SCR.
Ο κινητήρας λειτουργεί σωστά, με τη ροπή να είναι διαθέσιμη από το χαμηλό φάσμα στροφών, ενώ οι αλλαγές στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων γίνονται ομαλά. Το εν λόγω μοτέρ είναι οικονομικό στη λειτουργία, αφού μια κατανάλωση μεταξύ 4,5 και 6 λτ/100 χλμ είναι άκρως ρεαλιστική. Στα τέλη του 2020 ο 1.600αρης TDI κινητήρας έδωσε τη θέση του σε έναν δίλιτρο TDI με ίδια ιπποδύναμη.