Ο diesel κινητήρας με τα 115 άλογα δεν θα κάψει πάνω από 6 λτ/100 χλμ

5.041 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2024)
Ο diesel κινητήρας με τα 115 άλογα δεν θα κάψει πάνω από 6 λτ/100 χλμ

Το Skoda Karoq παρουσιάστηκε στα τέλη του 2017, ανανεώθηκε το Δεκέμβρη του 2021 και εξακολουθεί να βρίσκεται σε παραγωγή μέχρι και σήμερα. Τα πιο παλιά μοντέλα έχουν συμπληρώσει 7 χρόνια κυκλοφορίας, επομένως έχει έρθει η ώρα να δούμε πόσο καλά διατηρείται το SUV στο πέρασμα των ετών και των χιλιομέτρων και πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

Δοκιμάζουμε ένα πετρελαιοκίνητο Skoda Karoq το οποίο έχει διανύσει 180.000 χιλιόμετρα και αναλύουμε ποιες είναι οι συνηθισμένες φθορές και οι βλάβες που εμφανίζει το συγκεκριμένο μοντέλο.

Κάτω από το καπό του Skoda Karoq που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο βρίσκεται ο TDI πετρελαιοκινητήρας 1,6 λίτρων που έχει κωδικό EA288 και αποδίδει 115 άλογα και 250 Nm ροπή. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-Temp και διαθέτει ψεκασμό AdBlue καθώς και καταλύτη SCR.

Ο κινητήρας λειτουργεί σωστά, με τη ροπή να είναι διαθέσιμη από το χαμηλό φάσμα στροφών, ενώ οι αλλαγές στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων γίνονται ομαλά. Το εν λόγω μοτέρ είναι οικονομικό στη λειτουργία, αφού μια κατανάλωση μεταξύ 4,5 και 6 λτ/100 χλμ είναι άκρως ρεαλιστική. Στα τέλη του 2020 ο 1.600αρης TDI κινητήρας έδωσε τη θέση του σε έναν δίλιτρο TDI με ίδια ιπποδύναμη.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Karoq 1,6 TDI
Σελίδα 2Ο diesel κινητήρας με τα 115 άλογα δεν θα κάψει πάνω από 6 λτ/100 χλμ
Σελίδα 3Μηχανικά μέρη και εσωτερικό χωρίς φθορές. Ακούγονται τριγμοί από τις χειρολαβές
Σελίδα 4Τυπικές εργασίες στα 210.000 χλμ: Αλλαγή ιμάντα χρονισμού, μπορεί και συμπλέκτη
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα Skoda Karoq έχουν μέσο όρο τιμής 19.000 ευρώ
MIKRA VANS LEASING
test center