Τυπικές εργασίες στα 210.000 χλμ: Αλλαγή ιμάντα χρονισμού, μπορεί και συμπλέκτη

5.038 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2024)
Τυπικές εργασίες στα 210.000 χλμ: Αλλαγή ιμάντα χρονισμού, μπορεί και συμπλέκτη

Όπως είδαμε, το Skoda Karoq που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση, παρά τα 180.000 χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Καλό είναι να γνωρίζετε ωστόσο πως στα συγκεκριμένα μοντέλα πρέπει να γίνει αντικατάσταση του ιμάντα χρονισμού στα 210.000 χιλιόμετρα. Εκτός αυτού, αναλόγως της χρήσης από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες, σε αυτό τον αριθμό χιλιομέτρων ενδέχεται να χρειαστεί αλλαγή ο δίσκος συμπλέκτη ή τα ρουλεμάν στους άξονες, φθορές που θεωρούνται φυσιολογικές.


Οι συγκεκριμένες εργασίες δεν αποτελούν λόγο να απορρίψετε ένα Karoq με παραπάνω από 200.000 χιλιόμετρα στο ενεργητικό του, ωστόσο μπορούν να σας δώσουν ευκαιρία για να διαπραγματευτείτε την τιμή με τον πωλητή.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Skoda Karoq 1,6 TDI
Σελίδα 2Ο diesel κινητήρας με τα 115 άλογα δεν θα κάψει πάνω από 6 λτ/100 χλμ
Σελίδα 3Μηχανικά μέρη και εσωτερικό χωρίς φθορές. Ακούγονται τριγμοί από τις χειρολαβές
Σελίδα 4Τυπικές εργασίες στα 210.000 χλμ: Αλλαγή ιμάντα χρονισμού, μπορεί και συμπλέκτη
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα Skoda Karoq έχουν μέσο όρο τιμής 19.000 ευρώ
Mercedes
test center