Τα κυριότερα προβλήματα βρίσκονται στην καδένα χρονισμού των TSI κινητήρων
9.020 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2024)
Κάτω από το καπό των VW Golf 5ης γενιάς βρίσκουμε μια αρκετά ευρεία γκάμα κινητήρων, με ισχύ από 75 μέχρι 250 άλογα. Ο οκταβάλβιδος κινητήρας 1,6 λίτρων με απόδοση 102 ίππους κινεί το αμάξωμα με περισσότερη άνεση από το βασικό 1.400αρι μοτέρ των 75 ίππων, με τη μεγαλύτερη αδυναμία του να είναι η αυξημένη κατανάλωση λαδιού.
Το 2005 έγινε διαθέσιμος ο TSI κινητήρας 1,4 λίτρων, ο οποίος συνδυάζει μηχανικό υπερσυμπιεστή και turbo, με απόδοση 170 ή 140 άλογα, ενώ 2 χρόνια μετά η εταιρεία παρουσίασε μια ακόμα πιο ήπια εκδοχή του συγκεκριμένου μοτέρ με 122 ίππους.
Το χαρακτηριστικό του TSI κινητήρα είναι η πλούσια καμπύλη ροπής και η θετική απόκριση σε όλο το φάσμα των στροφών. Παρόλα αυτά, οι κυριότερες αναφορές βλαβών εστιάζονται στην καδένα χρονισμού, η οποία σε αρκετές περιπτώσεις έχει τεντωθεί παραπάνω από όσο επιτρέπουν οι εργοστασιακές προδιαγραφές. Ο δίλιτρος diesel TDI κινητήρας είναι ισχυρός και έχει χαμηλή κατανάλωση, με μειονεκτήματα την τραχιά λειτουργία και την ενδεχόμενη αυξημένη κατανάλωση λιπαντικού. Αν εξαιρέσουμε αυτά, το VW Golf MK5 είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο και δεν εμφανίζει άλλες σημαντικές ζημιές. Τα χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων λειτουργούν σωστά και δεν προβληματίζουν στο πέρασμα των ετών και των χιλιομέτρων.