Δεδομένου πως τα πιο παλιά Toyota Yaris τρίτης γενιάς έχουν ήδη συμπληρώσει 11 χρόνια κυκλοφορίας, ήρθε η ώρα να δούμε ποιες είναι οι τυπικές φθορές του ιαπωνικού μοντέλου.
Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν σημάδια από τη χρήση. Οι διακόπτες στο ταμπλό και στο τιμόνι δεν έχουν ξεβάψει, ενώ οι επενδύσεις και τα πλαστικά του εσωτερικού δεν έχουν γρατζουνιές και φθορές. Αντίστοιχα τα καθίσματα διατηρούν σωστά τη φόρμα τους, χωρίς σκισίματα και πτυχές. Επιπλέον, κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου δεν ακούγονται τριγμοί από την καμπίνα, ούτε από τα μηχανικά μέρη.
Αν το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει να αγοράσετε έχει αυξημένα χιλιόμετρα και αυτά έχουν γίνει κυρίως στο κέντρο της πόλης, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο να χρειάζεται αντικατάσταση ο δίσκος συμπλέκτη λόγω φθοράς. Αυτό βέβαια ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των αυτοκινήτων που κινούνται ως επί το πλείστον στα αστικά κέντρα, μιας και το «σταμάτα-ξεκίνα» στο μποτιλιάρισμα «κουράζει» αρκετά τον συμπλέκτη.
Ορισμένοι κάτοχοι Toyota Yaris έχουν κάνει αναφορές για αρκετά λεπτή στρώση χρώματος στο αμάξωμα, κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες να δημιουργηθούν βαθιές γρατζουνιές. Αυτό βέβαια εξαρτάται σε ένα βαθμό από το πόσο προσεκτική χρήση κάνει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης στο αυτοκίνητό του.