Το Toyota Yaris που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο διαθέτει τον εισαγωγικό τρικύλινδρο κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος έχει ισχύ 69 άλογα και ροπή 95 Nm. Το μοτέρ εστιάζει στη χαμηλή κατανάλωση, η οποία σε μικτό κύκλο κυμαίνεται στα 5 λτ/100 χλμ, ενώ είναι αξιόπιστο, αφού δεν υπάρχουν αναφορές για συνηθισμένες βλάβες.
Η υπόλοιπη γκάμα των βενζινοκινητήρων αποτελείται από το μοτέρ 1,33 λίτρων με 99 ίππους και τον κινητήρα 1.500 κ.εκ με 111 άλογα, ο οποίος έγινε διαθέσιμος το 2017.
Τα Toyota Yaris της τρίτης γενιάς κυκλοφόρησαν και με πετρελαιοκινητήρα 1,4 λίτρων. Για το συγκεκριμένο μοτέρ υπήρξαν αναφορές για λάδια που βρίσκονταν στο intercooler. Επιπλέον, αν υπήρχαν διαρροές στην αντλία κενού ή στο turbo, τότε η Toyota προχωρούσε σε αλλαγή των εξαρτημάτων που είχαν πρόβλημα, ως κίνηση καλής θέλησης. Αντίστοιχα το 2016 έγινε ενέργεια για αντικατάσταση των ρουλεμάν στήριξης των ελατηρίων, στην περίπτωση που υπήρχαν πρόωρες φθορές.
Τέλος, το προηγούμενο Toyota Yaris κυκλοφόρησε και σε full υβριδική έκδοση, η οποία αποδίδει 100 άλογα. Η γερμανική AutoBild έκανε δοκιμή μακράς διαρκείας 100.000 χιλιομέτρων με ένα Yaris hybrid, κατά την οποία δεν υπήρξαν προβλήματα και βλάβες.