ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο χιλιάρης βενζινοκινητήρας δεν παρουσιάζει σημαντικές βλάβες

1.077 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2025)
Ο χιλιάρης βενζινοκινητήρας δεν παρουσιάζει σημαντικές βλάβες

Το πρώτο smart fortwo λανσαρίστηκε το 1998 και από τότε έγινε ένας μοντέρνος «θρύλος» των αστικών κέντρων. Η τρίτη γενιά του αυτοκινήτου έκανε το ντεμπούτο της το 2014 και από το 2019 και έπειτα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητη. Αυτό σημαίνει πως για όποιον θέλει να αποκτήσει το «σμαρτάκι» της τελευταίας γενιάς ως θερμικό, η αγορά μεταχειρισμένου αποτελεί μονόδρομο.

Αναλύουμε το smart fortwo 2014-2019 και βλέπουμε πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά από «δεύτερο χέρι», καθώς και ποιες είναι οι τυπικές φθορές και οι πιο συνηθισμένες ζημιές που μπορεί να αντιμετωπίσετε.

Το μεταχειρισμένο smart fortwo που έχουμε στη διάθεσή μας είναι μοντέλο του 2018 και εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό χιλιάρη βενζινοκινητήρα που αποδίδει 71 άλογα και συνοδεύεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Twinamic, το οποίο είναι διπλού συμπλέκτη και έχει 6 σχέσεις. Κατά την οδήγηση τα πάντα λειτουργούν όπως θα έπρεπε, χωρίς «κομπιάσματα» από το μοτέρ, ενώ οι αλλαγές ταχυτήτων στο σασμάν γίνονται ομαλά και απροβλημάτιστα. Το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο στις αντιδράσεις του και η ανάρτηση απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου.

Ακόμα και το μοτέρ της βασικής έκδοσης, επίσης χιλιάρι που έχει 61 άλογα και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, έχει επαρκή ισχύ για την καθημερινότητα, με επιπλέον βοήθεια το χαμηλό βάρος του smart fortwo.
Αν παρατηρήσετε διακοπές στη λειτουργία του κινητήρα, τότε αυτό οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα σε κάποιον ελαττωματικό αισθητήρα λάμδα ή σε κάποια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα. Αν το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται στο πάτημα του γκαζιού, τότε αιτία είναι ο αισθητήρας πεντάλ. Πέραν αυτών, τα μηχανικά σύνολα είναι αξιόπιστα και δεν προβληματίζουν με συνεχείς βλάβες και ζημιές.

Τα smart fortwo με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Twinamic είναι πιο περιζήτητα. Συστήνεται η αλλαγή βαλβολινών κάθε 50.000 χιλιόμετρα, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μακροζωία του σασμάν.

Σελίδα 1Δοκιμή μεταχειρισμένου: Χιλιάρι smart fortwo 2014-2019
Σελίδα 2Ο χιλιάρης βενζινοκινητήρας δεν παρουσιάζει σημαντικές βλάβες
Σελίδα 3Μηχανικά μέρη χωρίς φθορές, καίει 6,5 λτ/100 χλμ.
Σελίδα 4Στην καμπίνα δεν εμφανίζονται σημάδια από τη χρήση
Σελίδα 5Τα μεταχειρισμένα smart fortwo 2014-2019 έχουν μέσο όρο τιμής 13.000 ευρώ
Toyota
YOKOHAMA ADVAN WINTER