Το ήπια υβριδικό σύνολο των 125 ίππων με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, εντυπωσιάζει με την απόκρισή του και το γερό τράβηγμα από χαμηλά, ακόμα και με υψηλή σχέση στο κιβώτιο, χαρακτηριστικό που τονίζεται από το bonus των 50 Nm του ήπια υβριδικού συστήματος που δίνουν έξτρα boost στις χαμηλές στροφές. Θα σταθούμε σε αυτό γιατί πραγματικά μας εντυπωσίασε ο αέρινος τρόπος που επιταχύνει από το ρελαντί το Fiesta και παράλληλα καταφέρνει να έχει γεμάτη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής. Θα λέγαμε μάλιστα ότι το χειροκίνητο κιβώτιο του ταιριάζει χάρη στο κούμπωμα του και την αίσθηση που αφήνει, ενώ παράλληλα δίνει και μεγαλύτερα περιθώρια συμμετοχής στον οδηγό.
Το σύνολο εντυπωσιάζει με την απόκρισή του και το γερό τράβηγμα από χαμηλά, ακόμα και με υψηλή σχέση στο κιβώτιο, έχοντας γεμάτη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής.
Από εκεί και πέρα υπάρχει και το ανάλογο οδηγικό πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Eco, Sport) το οποίο επεμβαίνει στην απόκριση του κινητήρα και στη λειτουργία του ESP. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας, όντας μάλιστα κατά 1 δλ. πιο γρήγορο από το προ ανανέωσης μοντέλο με τον 125άρη EcoBoost και φυσιολογικά ελαφρώς πιο αργές από τις αντίστοιχες της αυτόματης έκδοσης. Από την άλλη βέβαια είναι αρκετά πιο οικονομικό, με μέση κατανάλωση 6,3 λτ./100 χλμ. και με ρύπους κάτω από 120 γρ./χλμ. έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.