Όπως και σε όλη την γκάμα του νέου Fiesta (προ-ανανέωσης και μετά-ανανέωσης, άλλωστε μηχανικά δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό) έτσι και στην έκδοση με τους 125 ίππους, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα εξαιρετικό οδηγικά αυτοκίνητο. Μάλιστα σε βάζει σε αυτό το mood από την αρχή με την ευχάριστη θέση οδήγησης για να αναλάβουν μετά η καλορυθμισμένη ανάρτηση, το στιβαρό πλαίσιο και φυσικά το ξυραφένιο τιμόνι, που περνάει και την παραμικρή πληροφορία στον οδηγό. Έτσι, παραμένει κορυφαίο σε αίσθηση και απόκριση στις εντολές του οδηγού του και ιδιαίτερα ευχάριστο σε συνθήκες πίεσης, εκεί όπου η ανάρτηση διαχειρίζεται με υποδειγματικό τρόπο όλες τις δυνάμεις που ασκούνται, καθιστώντας το ή μάλλον διατηρώντας το και σε αυτή την έκδοση, ως το κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Στα συν και η απόκριση του κινητήρα που ενισχύει τον δυναμικό χαρακτήρα του. Το καλό είναι πως το σφιχτό του set-up, δεν επιβαρύνει την άνεση, με τις ανωμαλίες να λειαίνονται αποτελεσματικά, όντας εύχρηστο στην καθημερινότητα και προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο και υψηλού επιπέδου οδηγικό προφίλ σε κάθε επιμέρους τομέα.
Εξαιρετικό οδηγικά είναι και αυτό το Fiesta, χάρη στην καλορυθμισμένη ανάρτηση, το στιβαρό πλαίσιο και φυσικά το ξυραφένιο τιμόνι, που περνάει και την παραμικρή πληροφορία στον οδηγό.