Δοκιμάζουμε το νεότερο Honda Civic, το οποίο πλέον είναι αποκλειστικά φουλ υβριδικό με 184 ίππους, έχει δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο και είναι κατασκευασμένο με σκοπό να κάνει πιο χαρούμενους τους επιβάτες του.
Honda Civic: Το μοντέλο με τους πιο θερμούς υποστηρικτές της αυτοκίνησης πέρασε το γκαράζ του AutoΤρίτη για να υποβληθεί στις δοκιμασίες του test center μας. Μπορεί οι Ιάπωνες να έκαναν τη νύχτα μέρα (μόνο υβριδικό γαρ!), αλλά το Civic έχει σκοπό να αποδείξει ότι ακόμα και έτσι ξέρει να προσφέρει ευχαρίστηση και μάλιστα πολυεπίπεδη.
Civic και υβριδικό! Το λέω άλλη μία για να το χωνέψω πρώτα εγώ ο ίδιος, φαντάζομαι πόσο δύσκολο είναι να το χωνέψετε όσοι το ακούτε πρώτη φορά. Όταν 50 χρόνια ιστορίας (1972 το πρώτο έτος κυκλοφορίας του, με 27,5 εκ. πωλήσεις) έχουν συνδεθεί με αγνά βενζινοκίνητα γκάζια («κάτσε να ανοίξει το βιτέκ») και αφίσες κρεμασμένες σε εφηβικά δωμάτια με τις πιο extreme μετατροπές, μιλάμε για μια σημαντική αλλαγή. Οι εποχές άλλαξαν βλέπετε και οι περιβαλλοντολογικοί περιορισμοί θέλουν τα οχήματα πιο καθαρά, συνεπώς το Civic όφειλε να εκσυγχρονιστεί προς αυτή την τάση, όπως οφείλει να σεβαστεί και τους petrolhead οπαδούς του.
Civic με έκπτωση 50% στο τέλος ταξινόμησης από 39.250 ευρώ
Αρχής γενομένης από το κόστος αγοράς το νέο αποκλειστικά υβριδικό Honda Civic είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή στη χώρα μας με έκπτωση 50% στο τέλος ταξινόμησης, διαμορφώνοντας την τιμή του στο πρώτο εξοπλιστικό επίπεδο Advance, το οποίο βέβαια είναι πληρέστατο, από 39.250 ευρώ, ήτοι 2.250 ευρώ χαμηλότερα από πριν. Έχειτη διευρυμένη σουίτα Sensing της Honda με προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και βοηθήματα οδηγού, διζωνικό κλιματισμό, 9άρα οθόνη, ζάντες αλουμινίου, μπόλικους αυτοματισμούς (φώτα, υαλοκαθαριστήρες) και 11 αερόσακους.
Σχεδίαση: Διατηρεί το δυναμισμό του με πιο «ήπιο» τρόπο
Εμφανισιακά το νέο Civic δεν είναι ένα συνηθισμένο χάτσμπακ. Διαφέρει από τις συνηθισμένες νόρμες. Αρχικά είναι ακόμα πιο μεγάλο από την προηγούμενη γενιά, με το μήκος να έχει αυξηθεί στα 4.551 χλστ. (από 4.518), την ώρα που το πλάτος είναι 1.802 χλστ και το ύψος 1.408 χλστ..
Από εκεί και πέρα, οι σχεδιαστές του νέου Civic αποφάσισαν να δώσουν μια πιο εκλεπτυσμένη νότα συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές του, η οποία ωστόσο διατηρεί δυναμικά χαρακτηριστικά. Έτσι υπάρχουν μεγάλες και καθαρές επιφάνειες που διαμορφώνουν μια ρέουσα σχεδίαση, ενώ το σπορτίφ look ενισχύεται από το χαμήλωμα της γραμμής του καπό κατά 25 χλστ. και η οπισθοχώρηση της μπροστινής κολώνας που έρχεται στην ίδια ευθεία με τους τροχούς. Το δυναμισμό ενισχύουν τα φωτιστικά σώματα σε συνδυασμό με τη στενή γρίλια, ενώ ανάλογα της έκδοσης υπάρχει επιλογή για ακόμα πιο σπορ φινίρισμα με carbon αεροτομή και καθρέπτες.