Με εμφάνιση πολύ διαφορετική από αυτή με την οποία θα το δούμε στους δρόμους και με μοτέρ από RAV4, το νέο Αuris έκανε επιτυχημένο ντεμπούτο στην διοργάνωση Formula Drift.
To νέο Τοyota Αuris μπορεί να αποκαλύφθηκε πρόσφατα, ωστόσο η ιαπωνική μάρκα δεν έχασε χρόνο και παρουσίασε την ντριφτάδικη εκδοχή του, ώστε το μοντέλο να λάβει μέρος στην διοργάνωση Formula Drift.
Όπως είναι φυσικό, έχουν λάβει χώρα σημαντικές τροποποιήσεις με την κίνηση πλέον να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και όχι στους εμπρός, κάνοντας έτσι το Auris ιδανικό για drift. Aντί των εργοστασιακών του μοτέρ, κάτω από το καπό βρίσκεται πλέον ο 4κύλινδρος 2,7 λίτρων κινητήρας του RAV4 που χρησιμοποιείται από το RAV4 στη Βόρεια Αμερική με σημαντικές αναβαθμίσεις όπως Borg Warner υπερτροφοδότη, nitro αλλά και ακόμα πιο ποιοτικά μηχανικά μέρη. Η ιπποδύναμη του μοντέλου φτάνει πλέον τους 1.000 ίππους και μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 4τάχυτου κιβωτίου, με νέας τεχνολογίας συμπλέκτη και ανθρακονημάτινο κινητήριο άξονα.
Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, το Racing Development τμήμα της μάρκας προσέφερε στο μοντέλο νέο body-kit, σχεδιασμένο από τον Jon Sibal και 18άρες Nexen ζάντες ενώ από την καμπίνα του έχει αφαιρεθεί όλος ο περιττός εξοπλισμός και στην θέση του έχουν προστεθεί Sparco σπορ καθίσματα, ζώνες ασφαλείας και roll cage.
To ντεμπούτο του έγινε στο Long Beach στην κατηγορία Pro με οδηγό τον Frederic Aasbo και μάλιστα κατόρθωσε να επικρατήσει του Forrest Wang με Νissan και να πάρει την πρώτη θέση.
Δηλαδή δίχως nitro δεν μπορεί να βγάλει 1000 άλογα ιπποδύναμη;