ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
EE: 5 χώρες ζήτησαν να καθυστερήσει η απαγόρευση βενζίνης-diesel

EE: 5 χώρες ζήτησαν να καθυστερήσει η απαγόρευση βενζίνης-diesel

1.462 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2022)

Η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Σλοβακία, η Βουλγαρία και η Ρουμανία με επίσημο έγγραφο ζήτησαν από την ΕΕ να καθυστερήσει η επίτευξη μηδενικών ρύπων διοξειδίου του άνθρακα από νέα αυτοκίνητα κατά πέντε χρόνια. Δηλαδή να ισχύσει από το 2040!

Συνασπισμός από Ιταλία, Πορτογαλία, Σλοβακία, Βουλγαρία και Ρουμανία

Η Ευρωπαϊκή Ένωση μέχρι το 2035 θέλει να έχει ισχύσει η απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ προκειμένου να εκμηδενιστούν οι ρύποι διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα. Μάλιστα, στο μεσοδιάστημα μέχρι να φτάσουμε στο 2035 έχει ορίσει κάποιους στόχους που πρέπει να έχουν επιτευχθεί. Ωστόσο σήμερα το Reuters έρχεται να αναφέρει πως η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Σλοβακία, η Βουλγαρία και η Ρουμανία θέλουν να καθυστερήσουν κατά πέντε χρόνια το πλάνο που υπάρχει και μάλιστα έχουν ήδη κινηθεί για αυτό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Απαγόρευση βενζίνης-diesel έως το 2035 θέλει η ΕΕ

Μιλώντας πιο συγκεκριμένα, η ΕΕ προσπαθεί να μειώσει συνολικά τους ρύπους διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 55% έως το 2030, από τα επίπεδα του 1990. Από κει και πέρα το πλάνο για τους ρύπους των αυτοκινήτων που τέθηκε προς συζήτηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή πέρυσι, θα απαιτούσε 100 τοις εκατό μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα μέχρι το 2035, καθιστώντας έτσι αδύνατη την πώληση οχημάτων που κινούνται με καύσιμο στην ΕΕ από εκείνη την ημερομηνία.

Απαγόρευση το 2040 ζητούν οι 5 χώρες

Σε ένα έγγραφο που κυκλοφόρησε μεταξύ των κρατών της ΕΕ, το οποίο επικαλείται το Reuters, οι πέντε χώρες που προαναφέρθηκαν ζήτησαν τη μείωση κατά 90% του CO2 των αυτοκινήτων έως το 2035 και την επίτευξη του τελικού στόχου του 100% έως το 2040. Είπαν παράλληλα ότι τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να επιτύχουν μείωση CO2 κατά 80 τοις εκατό έως το 2035 και 100 τοις εκατό έως το 2040, αντί για τη μείωση κατά 100 τοις εκατό έως το 2035 που προτείνει η Επιτροπή. Με λίγα λόγια οι Ιταλία,  Πορτογαλία,  Σλοβακία, Βουλγαρία και Ρουμανία θέλουν να παρατείνουν το σχέδιο κατά πέντε χρόνια.  

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER