ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

ΕΕ: Πρόταση για 3ετή παράταση στους στόχους CO2 του 2025

 Σχολιάστε 
4.273 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2025)
ΕΕ: Πρόταση για 3ετή παράταση στους στόχους CO2 του 2025
2 Φωτογραφίες »

Δεν αλλάζει ο στόχος, γίνεται όμως πιο ευέλικτος προς τις μάρκες.
Είχαν πιέσει πολύ νωρίτερα για την αλλαγή του στόχου οι μάρκες.
Ικανοποίηση σε Ιταλία, Τσεχία, αλλά με τη δεύτερη να θέλει παράταση 5 ετών.
Θετική η πρώτη αντίδραση από VW, Stellantis και Renault.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Δεν αλλάζει ο στόχος, γίνεται όμως πιο ευέλικτος στην τήρησή του

Παράταση τριών ετών προς τις εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που είχαν τεθεί αρχικά για φέτος, είναι πρόθυμη να δώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τη δήλωση αυτή έκανε η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Επί της ουσίας η νέα συνθήκη θα δώσει τη δυνατότητα στις μάρκες να χάσουν το φετινό στόχο, αρκεί να έχουν καλύτερη απόδοση στα επόμενα δύο, προκειμένου στο τέλος της τριετίας να έχουν πιάσει τους στόχους, οι οποίοι θα παραμείνουν οι ίδιοι.

Είχαν πιέσει για την αλλαγή του στόχου οι μάρκες

Θυμίζουμε πως οι ίδιες οι εταιρείες, πολύ νωρίτερα, είχαν πιέσει προς την αλλαγή του στόχου για το 2025. Βασική αιτία ήταν η επιβράδυνση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων κατά 1,3% πέρυσι, γεγονός που δυσκόλεψε την επίτευξη του στόχου και θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόστιμα δισεκατομμυρίων ευρώ.  

Η πρόταση κατατέθηκε από το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα

Η πρόθεση της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν είναι να κατατεθεί αργότερα αυτόν τον μήνα μία τροπολογία για να εγκριθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται η παράταση. Η πρόταση αυτή κατατέθηκε από το  Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΛΚ), το οποίο ανήκει στην πολιτική οικογένεια της φον ντερ Λάιεν και αποτελεί την ισχυρότερη παράταξη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Να σημειωθεί πως οποιαδήποτε τροποποίηση του νόμου θα πρέπει να εγκριθεί τόσο από το Κοινοβούλιο όσο και από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.

Ικανοποίηση σε Ιταλία, Τσεχία, αλλά με τη δεύτερη να θέλει παράταση 5 ετών

Αναφορικά με τις πρώτες αντιδράσεις των χωρών και των μαρκών στο άκουσμα της νέας πρότασης, φαίνεται πως είναι θετικές. Για παράδειγμα, η Ιταλία και η Τσεχία που είχαν πιέσει για χαλάρωση των ποινών, χαιρέτησαν την πρόταση, με τον Ιταλό υπουργό Βιομηχανίας, Adolfo Urso να δηλώνει ικανοποιημένος, ενώ ο Τσέχος υπουργός Μεταφορών, Martin Kupka να είναι θετικός αλλά να τονίζει πως η χώρα του θα πιέσει για πενταετή παράταση.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
Autotriti.gr