Πολλά και ενδιαφέροντα είναι τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα ντεμπουτάρουν στην ελληνική αγορά για να δώσουν φρέσκο αέρα. Διαβάστε πότε έρχονται και τι φέρνει τα καθένα τους.
Τα σημαντικότερα ηλεκτρικά μέσα στο 2023
Αρκετές hot αφίξεις αναμένουμε μέσα στο επόμενο εξάμηνο και φυσικά τι πιο hot από τα ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία αποτελούν το μέλλον της αυτοκίνησης.
Φαίνεται λοιπόν πως η συγκεκριμένη κατηγορία θα μας απασχολήσει αρκετά τους επόμενους μήνες, καθώς αναμένουμε αρκετά νέα μοντέλα. Παραδοσιακούς παίχτες που επανεμφανίζονται, όπως το
ανανεωμένο Peugeot 2008 και το
νέο Hyundai Kona, αλλά και μοντέλα που θα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση όπως το αποκλειστικά
ηλεκτρικό Jeep Avenger.
Πάμε λοιπόν αν τα δούμε αναλυτικότερα:
Abarth 500e
H Abarth μπαίνει σε μια εντελώς νέα εποχή, η οποία ξεκινά με την αποκάλυψη του αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 500e. Το νέο Abarth 500e πέραν της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής έρχεται με βελτιωμένη κατανομή βάρους, αυξημένη ροπή και μεγαλύτερο πλάτος χάρη στα φαρδύτερα μετατρόχια και σύμφωνα με τη μάρκα το νέο 500e έρχεται με καλύτερες επιδόσεις και απόκριση από το Abarth 695.
Το νέο Abarth 500e εφοδιάζεται με μπαταρία 42 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 155 ίππων που εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα 100χλμ./ώρα σε 7 δευτερόλεπτα. Τρία προγράμματα οδήγησης είναι διαθέσιμα, το κάθε ένα με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν σε διαφορετικές συνθήκες και εφοδιάζεται με σύστημα ταχυφόρτισης ισχύος 85 kW, το οποίο, σύμφωνα με τη μάρκα επιτρέπει σε κατάλληλο δίκτυο την ανάκτηση αυτονομίας περίπου 40χλμ. σε μόλις 5 λεπτά, ενώ η φόρτιση της μπαταρίας φτάνει το 80% σε μόλις 35 λεπτά.
Citroen Β-SUV
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένουμε την πρόταση της Citroen στα ηλεκτρικά SUV. Παρόλο που έχουμε δει αρκετά ηλεκτρικά Citroen, αυτή θα είναι η πρώτη απόπειρα της γαλλικής φίρμας στην compact κλάση.
Το νέο ηλεκτρικό SUVάκι που αναμένεται στο τέλος του έτους, θα έχει στοιχεία από το νέο Citroen C3 που κυκλοφορεί σε αναδυόμενες αγορές, αλλά με τέτοιον τρόπο προκειμένου να ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες των Ευρωπαίων και φυσικά στους κανονισμούς που υπάρχουν για τα αυτοκίνητα στην «γηραιά ήπειρο». Το SUVάκι της Citroen λογικά θα έχει τον νέο ηλεκτροκινητήρα του ομίλου με 156 ίππους σε συνδυασμό με μπαταρία 54 kWh.
CUPRA Tavascan
Tο δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της CUPRA και το πρώτο της χωρίς ρύπους SUV, θα είναι το νέο Tavascan, το οποίο θα λανσαριστεί ως τις αρχές του 2014. Το νέο ηλεκτρικό κουπέ SUV της CUPRA έχει μήκος 4.644 χιλιοστά, πλάτος 1.861 χιλιοστά, ύψος 1.597 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.766 χιλιοστά και συνολικά διαθέτει δυναμικό παρουσιαστικό. Το νέο ηλεκτρικό SUV της CUPRA θα εφοδιάζεται με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς ανέρχεται στα 286 άλογα και η ροπή στα 545 Nm, ενώ στη δεύτερη περίπτωση το τετρακίνητο μοντέλο έρχεται με 340 άλογα και 679 Nm ροπής. Έχοντας την ονομασία Tavascan VZ η τετρακίνητη και ισχυρότερη έκδοση απαιτεί 5,6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα.
Αμφότερες οι εκδόσεις τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 77 κιλοβατώρων που επιτρέπει αυτονομία (WLTP) 550 χιλιομέτρων στο πισωκίνητο μοντέλο και 520 χιλιομέτρων στο τετρακίνητο και μπορεί να φορτιστεί από το 10 στο 80 τοις εκατό σε λιγότερο από 30 λεπτά χρησιμοποιώντας έναν γρήγορο φορτιστή DC με τουλάχιστον 135 kW.
Dacia Spring
To Dacia Spring είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia. Κυκλοφόρησε το 2021 και έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές. Πλέον το ηλεκτρικό SUVάκι της ρουμανικής μάρκας είναι διαθέσιμο για παραγγελία και στη χώρα μας, με τιμή από 21.188 ευρώ.
Στην Ελλάδα, το Spring διατίθεται στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Extreme, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον καινούριο ηλεκτροκινητήρα Electric 65, απόδοσης 65 ίππων και 113 Nm ροπής. Tο Spring Extreme εξοπλίζεται με μπαταρία 26,8 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 310χλμ. σε αστικό κύκλο. Η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 13,5 ώρες μέσω μια απλής οικιακής παροχής ρεύματος, χρόνος που πέφτει σε κάτι λιγότερο από 60 λεπτά, αν αξιοποιηθεί η προαιρετική δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC) για μέχρι και το 80% φόρτισης της μπαταρίας.
Honda e:Ny1
Η Honda έκανε την αρχή στον κόσμο των ηλεκτρικών πριν λίγα χρόνια με το Honda και τώρα προχωρά ένα βήμα παραπέρα παρουσιάζοντας επίσημα το νέο e:Ny1, δηλαδή το νέο της ηλεκτρικό B-SUV. Το νέο Honda e:Ny1 αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στις αγορές της Ευρώπης στα τέλη του καλοκαιριού, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται λίγο πριν από το τέλος του έτους. Εξωτερικά το e:Ny1 διαθέτει τα γνώριμα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της Ηonda, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 15,1 ιντσών.
Το νέο e:Ny1 είναι προσθιοκίνητο και εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που προσφέρει 204 ίππους και 310 Nm ροπής. Κάτω από το πάτωμα βρίσκεται μια μπαταρία ιόντων λιθίου 68,8 kWh η οποία με της σειρά προσφέρει έως και 412 χλμ. (WLTP) αυτονομία και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC που μπορεί να φτάσει από το 10 στο 80% σε μόλις 45 λεπτά.
Hyundai Ioniq 6
Το Hyundai Ioniq 6 είναι εδώ, αποτελώντας το νέο ηλεκτρικό σεντάν της κορεατικής μάρκας. Το νέο Ioniq 6 που αναμένεται τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα με τιμή από 43.890 ευρώ, έχει εκκεντρική σχεδίαση η οποία θα διχάσει και δεν θα γοητεύσει το μάτι, όμως είναι το 1ο μοντέλο που μπορεί να σταθεί απέναντι στον σίφουνα που ονομάζεται Tesla Model 3.
Το ηλεκτρικό σεντάν με coupe στιλιστικά στοιχεία, λόγω της έντονα κεκλιμένης οροφής στο πίσω μέρος, πέρα από εντυπωσιακή εμφάνιση έχει και εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (0,21 Cd) για το μήκους 4,85 μέτρων αμάξωμα. Αυτό βοηθά σε μεγάλο βαθμό και στην ηλεκτρική αυτονομία με την Hyundai να υπόσχεται 614 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, στην έκδοση με τη μπαταρία των 77,4 kWh.Συνολικά θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις. Η αρχική θα έχει μπαταρία 53 kWh και 151 άλογα, η μεσαία έκδοση έχει 77,4 kWh μπαταρία και 228 άλογα στον πίσω άξονα, ενώ η κορυφαία θα είναι 4κίνητη με 325 άλογα.
Hyundai Kona
Το νέο Hyundai Kona θα διαθέτει εκδόσεις βενζίνης, hybrid και πλήρως ηλεκτρική, με την τελευταία να αναμένεται λίγους μήνες αργότερα και συγκεκριμένα τον Οκτώβριο. To μικρό SUV της Hyundai μεγάλωσε σε διαστάσεις και φλερτάρει με τη μικρομεσαία κατηγορία.
Στα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία, αυτά των κινητήρων συνόλων. Το Kona Electric θα προσφέρεται στην Ευρώπη σε εκδόσεις Standard Range και Long Range. Το πρώτο έχει μπαταρία 48,4 kWh καθώς και ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 156 ίππους και 255 Nm ροπής. Όσοι αναζητούν μεγαλύτερη αυτονομία και καλύτερες επιδόσεις υπάρχει η Long Range. Σε αυτή την περίπτωση το Kona εφοδιάζεται με μπαταρία 65,4 kWh και έναν αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 218 ίππους και 255 Nm ροπής. Η Hyundai δεν αναφέρθηκε σε πολλές άλλες λεπτομέρειες, αλλά είπε ότι αυτή η έκδοση έχει αυτονομία άνω των 490 χιλιομέτρων.
Jeep Avenger
Το πρώτο μοντέλο που εγκαινιάζει την ηλεκτρική επίθεση της Jeep στην Ευρώπη είναι το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό Jeep Avenger, το οποίο μάλιστα οδηγήσαμε στην πανευρωπαϊκή παρουσίασή του και αναμένεται τους επόμενους μήνες να ντεμπουτάρει στην Ελλάδα με τιμή από 28.500 ευρώ. Με μήκος 4,08 μέτρα θα είναι από τα πιο compact μοντέλα της κατηγορίας και το μικρότερο Jeep ever, με τη φίρμα να υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ.. Αναφορικά με το κινητήριο σύνολο, περιλαμβάνει ένα καινούργιο ηλεκτροκινητήρα και μια εξελιγμένη μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh, αποδίδοντας 156 ίππους (115 kW) και 260 Nm ροπής.
Το Avenger είναι έτοιμο και για off-road περιπέτειες, παρόλο που είναι δικίνητο, χάρη στη μεγάλη απόσταση (20 εκ.) από το έδαφος και τις αντίστοιχα γενναίες γωνίες προσέγγισης (20ο), ράμπας (20ο) και διαφυγής (32ο) που σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους του δίνουν αβαντάζ σε εκτός δρόμους διαδρομές.
Kia EV9 και EV9 GT
Η Kia παρουσίασε το νέο EV9 και την σπορτίφ έκδοση GT-line του επιβλητικού ηλεκτρικού SUV της, που αποτελεί τον Brand Ambassador της μάρκας στον κόσμο. Στην εισαγωγική έκδοση «Baseline» η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα και η ονομαστική ισχύς είναι 204 ίπποι με 350 Nm ροπής, ενώ η τετρακίνητη version του Kia EV9 εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 192 ίππων έκαστος, τοποθετημένους σε εμπρός και πίσω άξονα, αντίστοιχα. Το μεγάλο SUV της Kia εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 99,8 kWh σε όλες τις εκδόσεις και σε ό,τι αφορά στην αυτονομία του τετρακίνητου EV9, η Kia υπόσχεται 497 χλμ. με μία φόρτιση. Μάλιστα το EV9 διαθέτει αρχιτεκτονική 800V που του επιτρέπει με 15 λεπτά φόρτισης να κερδίζει έως 239 χλμ. αυτονομίας στη δικίνητη έκδοση (219 χλμ. στην AWD).
Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του θα συναντήσουμε αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, καθίσματα στη δεύτερη σειρά που περιστρέφονται αντικρίζοντας αυτά της 3ης σειράς και τη δυνατότητα να επιστρέφει την ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας του στο δίκτυο ηλεκτρισμού ή σε κτίριο-σπίτι.
Nissan Ariya
Tο Ariya είναι το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Nissan και να πούμε ευθύς εξαρχής ότι δεν είναι το ηλεκτρικό Qashqai αλλά ένα άλλο μοντέλο. Έχει άκρως φουτουριστική σχεδίαση που «φωνάζει» για την ηλεκτρική του φύση, ενώ το εσωτερικό του από την άλλη δείχνει πολύ high-tech και καλοφτιαγμένο ως προς την συναρμογή και την ποιότητα των υλικών. Αναφορικά με τους κινητήρες, στη βάση της γκάμας θα τοποθετηθεί μια δικίνητη έκδοση με απόδοση 217 ίππων, όπου τον ηλεκτροκινητήρα θα τροφοδοτούν μπαταρίες ιόντων λιθίου 63 kWh, οι οποίες και θα προσφέρουν αυτονομία έως και 403 χλμ.
Θα υπάρχει και δεύτερη δικίνητη επιλογή, με ισχύ 242 ίππων, αλλά από μπαταρία 87 kWh για αυτονομία 533 χλμ. με μια φόρτιση. Η ίδια μπαταρία θα κινεί και το τετρακίνητο Ariya (e-4ORCE) το οποίο φέρει και ένα έξτρα ηλεκτροκινητήρα με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 305 ίππους και την αυτονομία στα 500 χλμ..
Renault Megane
Ξεχάστε το Renault Megane όπως το ξέρατε, δηλαδή ένα παραδοσιακό οικογενειακό hatchback. Κρατήστε όμως την καινοτομία και την ριζοσπαστικότητα που χαρακτήριζε κάθε του γενιά. Αυτή τη φορά βέβαια, οι Γάλλοι το πήγανε ένα βήμα παραπέρα, αφού πλέον το όνομα Megane παραπέμπει σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, και μάλιστα με SUV χαρακτήρα.
Το AutoΤρίτη έχει βρεθεί στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου, όμως κάποια στοιχεία αξίζουν να αναφερθούν. Πρώτο ενδιαφέρον είναι ότι το μήκος του είναι μικρότερο από το υπάρχον Captur, όμως στο εσωτερικό η ευρυχωρία εξαιρετική, γεγονός που οφείλεται στην νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά. Ένα δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι πως έχει την λεπτότερη μπαταρία της αγοράς, στοιχείο που συμβάλλει στο χαμηλότερο κέντρο βάρους. Τρίτον, δεν είναι βαρύ για ηλεκτρικό, αφού τα 1.600 κιλά είναι λίγα ηλεκτρικό. Τέταρτον, έχει καλή ποιότητα κύλισης και… στριφτερό, και πέμπτο έχει ένα πλούσιο ηλεκτρικό υπόβαθρο με 3 διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών και απόδοσης ηλεκτροκινητήρων.
Peugeot 308 και 2008
Το τελευταίο τρίμηνο του 2023 περιμένουμε το ανανεωμένο Peugeot 2008, το οποίο έρχεται με πιο φράσκο ντιζάιν, ήπια υβριδική τεχνολογία και ισχυρότερη ηλεκτρική έκδοση. To best-seller SUVάκι της γαλλικής φίρμας συνεχίζει ακόμα καλύτερο την πορεία του σε μία «καυτή» κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς, κάτι που ισχύει και για το ηλεκτρικό e-2008. Μαζί με αυτό θα δούμε και την ηλεκτρική έκδοση του νέου 308, έρχοντας να ολοκληρώσει την γκάμα των κινητήρων του.
Τα δύο μοντέλα της Peugeot λαμβάνουν μια μεγαλύτερη μπαταρία 54 kWh χάρη στην οποία αυξάνεται και η αυτονομία του, η οποία πλέον ορίζεται στα 406 χιλιόμετρα. Η μεγαλύτερη μπαταρία συνδυάζεται με έναν νέο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων, ήτοι 20 άλογα επιπλέον από το προηγούμενο μοτέρ των 136 αλόγων. Το δύο μοντέλα έχουν δυνατότητα φόρτισης έως 100 kW, που σημαίνει ότι η πλήρωση από 0 έως 80 τοις εκατό διαρκεί περίπου 30 λεπτά.
smart SUV #1
Το φθινόπωρο του 2023 αναμένεται να υποδεχτούμε και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της smart, με την ονομασία SUV#1. Με το νέο μοντέλο των 4,27 μέτρων, η smart κάνει άνοιγμα σε μεγαλύτερη κατηγορία αυτοκινήτων απ' ότι μας είχε συνηθίσει μέχρι και σήμερα, ενώ παράλληλα προσφέρει τη δική της πρόταση στα μικρά SUV.
Υπεύθυνος για την κίνηση του smart #1 είναι ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 272 ίππων και 343 Nm ροπής, με τη φίρμα να μιλάει για αυτονομία 420-440 χιλιόμετρα με βάση τον κύκλο WLTP. Από εκεί και πέρα το #1 θα έχει ξεχωριστή σχεδίαση, όπως είχαν ανέκαθεν όλα τα μοντέλα της φίρμας, ενώ στο εσωτερικό του, το ηλεκτρικό SUV-άκι της smart θα έχει πλήθος τεχνολογιών, εκ των οποίων και μία 3D τεχνολογία διεπαφής του χρήστη με το αυτοκίνητο που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Toyota bZ4x
Το bZ4X είναι το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε από την Toyota ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας e-TNGA έχοντας μήκος 4,69 μέτρα, δηλαδή είναι λίγο πιο μακρύ από το RAV4. Η σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι φουτουριστική, με τον πρόβολο να παίρνει σχήμα «hammerhead» (μτφρ: σφυροκέφαλής).
Το εμπροσθιοκίνητο bZ4X τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης που παράγει 204 ίππους και 265 Nm ροπής και το τετρακίνητο μοντέλο εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) και προσφέρει μέγιστη ισχύ 218 άλογα και 336 Nm ροπής. Το bZ4X εξοπλίζεται με μια μπαταρία 71,4 kWh που προσφέρει 450 χιλιόμετρα αυτονομίας, σύμφωνα με τα τεστ του WLTP. H μπαταρία, όπως ισχυρίζεται η Toyota μπορεί να φορτιστεί μέχρι το 80% σε 30 λεπτά με φορτιστή 150 Kw, ωστόσο αυτό που μετράει είναι πως έχει εγγύηση για 1.000.000 χλμ.. Το bZ4X είναι ξανά διαθέσιμο για παραγγελία από 50.920 ευρώ.
VW ID.3
To Volkswagen ID.3 ανανεώθηκε και μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται στις αγορές. Σε ότι αφορά το σύστημα κίνησης, ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων και 310 Nm ροπής παραμένει ως είχε. Συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου 58 ή 77 kWh, με την πρώτη να προσφέρει στο ID.3 Pro αυτονομία έως 426 χιλιόμετρα και τη δεύτερη στο ID.3 Pro S έως 546 χιλιόμετρα. Όταν έρθει η ώρα της φόρτισης, το ID.3 Pro μπορεί να φτάσει από 5 έως 80% σε 35 λεπτά με έναν γρήγορο φορτιστή 120 kW.
Ελαφρώς διαφοροποιημένη είναι η εξωτερική σχεδίαση, με «βελτιστοποιημένη» εισαγωγή αέρα, η οποία εκτείνεται πλέον μέχρι του κάθετους αεραγωγούς μπροστά από τους τροχούς, ενώ περισσότερες αλλαγές θα βρούμε στην καμπίνα. Τα υποβραχιόνια στις πόρτες είναι μεγαλύτερα, ενώ η μάρκα υπογραμμίζει πως αναβαθμισμένα είναι και τα υλικά. Πιο σημαντικό ωστόσο είναι πως οι αγοραστές θα βρουν επίσης ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,3 ιντσών και μία οθόνη 12 ιντσών για το infotainment,.
Σελίδα 1 | EV ready 2023: Ηλεκτρικό αυτοκίνητο & φόρτιση |
Σελίδα 2 | Νέα ηλεκτρικά μοντέλα |
Σελίδα 3 | Ηλεκτρικά για 2.500 ευρώ κέρδος/χρόνο |
Σελίδα 4 | Επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού |
Σελίδα 5 | Τι παίζει με την τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος |
Σελίδα 6 | TIPS all about Φόρτιιση |
Σελίδα 7 | Δοκιμή: Νέα Mercedes EQA |
Σελίδα 8 | Δοκιμή: Lexus UX 300e & Schneider |
Σελίδα 9 | Δοκιμή: Ford Mustang Mach-E |
Σελίδα 11 | Δοκιμή: Ecocar Pocco |
Σελίδα 12 | Mega Test: Τα καλύτερα ηλεκτρικά με μπαταρία 50 - 70 κιλοβατώρες (kWh) |
Σελίδα 13 | Mega Test: Τα καλύτερα ηλεκτρικά με μπαταρία πάνω από 70 κιλοβατώρες (kWh) |
Σελίδα 14 | Smart e-mobility: Μικρά οχήματα Le για την πόλη |
Σελίδα 15 | Συγκριτικό VANs: Mercedes eSprinter VS Maxus eDeliver 9 |
Σελίδα 16 | Συγκριτικό VANs: BYD ETP3 VS Peugeot e-Partner |
Σελίδα 18 | Εγγύηση - Συντήρηση μπαταρίας |
Σελίδα 19 | Συντήρηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου |
Σελίδα 20 | Service ηλεκτρικών αυτοκινήτων |
Σελίδα 21 | Φροντίδα μπαταρίας |
Σελίδα 22 | Ελαστικά ηλεκτρικών |
Σελίδα 24 | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 |
Σελίδα 25 | Ασφάλιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου |
Σελίδα 26 | Τιμές καινούργιων ηλεκτρικών |
Σελίδα 27 | Ηλεκτροκίνηση: Η λύση βελτιστοποίησης του συνολικού κόστους χρήσης |