Το EV9 βασίζεται στο δάπεδο Electric Global Modular Platform (E-GMP) του ομίλου, πάνω στο οποίο έχει χτιστεί και το «αδελφό» Kia EV6, και είναι λίγο μεγαλύτερο από 5 μέτρα. Στο εμπρός μέρος, το EV9 διαθέτει την τελευταία εκδοχή της «μύτης της τίγρης». Περνώντας προς το πλάι, βλέπουμε τους τονισμένους θόλους με μια έντονη νεύρωση, η οποία πηγαίνοντας προς τα πίσω δίνει τη θέση της σε μια καμπυλόγραμμη επιφάνεια για τις πόρτες. Στο πλάι συναντούμε μοντέρνες, «χωνευτές» λαβές για τις πόρτες, προαιρετικά κάμερες αντί για κλασικούς πλαϊνούς καθρέπτες και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που κάνουν ευάερη και ευήλια την καμπίνα, ενώ πίσω ξεχωρίζουν τα LED φώτα με την μοναδική «υπογραφή» των επιμέρους σωμάτων μέσα στο φανάρι και η τετραγωνισμένη σχεδιαστική λογική. Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε, τέλος, τις ζάντες από 19 έως 21 ιντσών, με σχεδίαση για μειωμένη αντίσταση από τον αέρα, καθώς επίσης και τα ενεργά πτερύγια στους αεραγωγούς που βελτιώνουν την αεροδυναμική. Παρά τον όγκο και το μέγεθός του, το EV9 καταφέρνει να έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,28 cd.