Το ότι η DS προτίθεται να παρουσιάσει ένα SUV και να μπει «σφήνα» ανάμεσα στις κεντροευρωπαϊκές προτάσεις, είναι γνωστό και επιβεβαιωμένο πλέον. Επίσης, κατάσκοποι του εξωτερικού λέγεται ότι είχαν εντοπίσει ένα SUV να δοκιμάζεται, πριν περίπου ένα μήνα.
Τώρα όμως, στο διαδίκτυο έκανε την εμφάνισή της η φωτογραφία που βλέπετε, η οποία προέρχεται από ένα γαλλικό blog και απεικονίζει το μοντέλο χωρίς καθόλου καμουφλάζ, σε δημόσια κυκλοφορία. Στη φωτό γίνεται σαφές ότι το μοντέλο διαφέρει αρκετά, σχεδιαστικά, από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, με περισσότερες γωνίες και κάποια επιπλέον LED φωτιστικά σώματα εμπρός.
Αν σκεφτεί κανείς την χρονική στιγμή εμφάνισης της φωτογραφίας, είναι πιθανόν να δούμε το νέο μοντέλο και στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, κατά πάσα πιθανότητα με την ονομασία DS7, όπως κάποιες ξένες πηγές υποστηρίζουν.
Αν και επίσημες δηλώσεις για το μοντέλο –πέρα από την επιβεβαίωση ότι αναπτύσσεται- δεν υπάρχουν, γνωρίζουμε ότυι θα βασιστεί στην πλατφόρμα EMP2 του Group PSA. Το νέο μοντέλο θα φέρει υβριδικό κινητήριο σύνολο, αλλά και με έναν κινητήρα diesel 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων. Θα υπάρξει επίσης και μια κορυφαία έκδοση με κινητήρα βενζίνης 240 ίππων. Περιμένουμε και περισσότερα.
Αγαπητό Autotriti
Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ανάρτηση του σχολίου μου. Ο λόγος που το ανέφερα είναι διότι στο παρελθόν υπήρξε ¨λογοκρισία" σχολίου μου.
Οι Diesel όντως βάλλονται παγκοσμίως αλλά κυρίως λόγω των συμφερόντων του "Petrol" όπως χαρακτηριστρικά λέγεται. To Παρίσι είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση διότι ως γνωστόν οι Αστικές Συγκοινωνίες της πόλης είναι από τις κορυφαίες της Ευρώπής (μαζί με του Λονδίνου) και υπάρχει μία προσπάθεια μείωσης των Ι.Χ. στον Αστικό Κύκλο και προώθησης των Μ.Μ.Μ.. Η Λύση φυσικά και είναι τα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ και ΟΧΙ τα ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ!!!
Δεν ανέφερα ότι σταματούν την παραγωγή των βενζινοκινητήρων αλλά των μικρών Turbo βενζινοκινητήρων τα οποία παρουσιάστηκαν τα τελευταία χρόνια ώς η Απόλυτη Λύση. Τελικά φυσικά η πραγματικότητα ήταν διαφορετική με αυξημένη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες και πολλά προβλήματα Αξιοπιστίας. Η αλλαγή δε των μετρήσεων κατανάλωσης θα ευνοήσει ακόμα παραπάνω τους Diesel οι οποίοι είναι πολύ κοντά στα εργοστασιακά νούμερα από τους βενζινοκινητήρες που πολλές φορές και όσο μεγαλύτερο είναι το όχημα, τα πραγματικά νούμερα είναι μέχρι και διπλάσια!!! Ακόμη και ...Αμετανόητη NISSAN, η οποία δεν εισείγαγε το Micra σε Diesel στην προηγούμενη έκδοση, τώρα θα το βγάζει με τον dci κανονικά!
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την ανταπόκριση σας.
...αλλά και με έναν κινητήρα diesel 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων!!!!!!!
Tι έγινε βρε παιδιά... Τελικά δεν σταματούν την εξέλιξη και την παραγωγή μικρών (εκτός εάν 1.5 είναι μεγάλος!!!) diesel κινητήρων??? Και με την μεγαλύτερη ισχύ ever (130hp από 1.5!!!)
Μην παραμυθιάζεται τον κόσμο με μπαρούφες και ψέματα!!!
Οι diesel κυριαρχούν σε όλη την Ευρώπη, είτε μικροί είτε μεγάλοι και θα συνεχίσουν να κυριαρχούν μέχρι να εξελιχθούν οι ηλεκτροκινητήρες σε βαθμό που να μπορούν γίνουν προσιτοί στο ευρύ κοινό. Ηδη πολλές εταιρίες σταματούν την παραγωγή μικρών βενζινοκινητήρων Turbo λόγω προβλημάτων και υπερβολικής κατανάλωσης αμόλυβδης (υπό πίεση).
Επειδή μάλλον δεν σας ...ικανοποιεί το σχόλιο μου, το πιο πιθανό είναι να μην το αναρτήσετε...!!!
Απάντηση: Αγαπητέ Giorgio, 1) Δεν είναι στην πολιτική μας να διαγράφουμε σχόλια αναγνωστών, επειδή δεν μας ικανοποιούν, όπως λες 2) Οι κινητήρες diesel βάλλονται πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο και όχι μόνο στην Ευρώπη, με πολλές πόλεις όπως το Παρίσι να έχουν ήδη απαγορεύσει την κυκλοφορία τους. Η λύση σε αυτό το ζήτημα, μέχρι να εξελιχθούν περαιτέρω τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, είναι τα υβριδικά και οι βενζινοκινητήρες. 3) Όχι μόνο δεν σταματούν οι εταιρείες τους κινητήρες βενζίνης, αλλά γίνεται το ακριβώς αντίστροφο -σταματούν σταδιακά τους κινητήρες πετρελαίου, με την VW να έχει δηλώσει ήδη το τέλος της ανάπτυξης των μικρών diesel και πολλές ακόμη εταιρείες να σταματούν την διάθεση των diesel κινητήρων σε νέα μοντέλα.
Αγαπητό Autotriti Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ανάρτηση του σχολίου μου. Ο λόγος που το ανέφερα είναι διότι στο παρελθόν υπήρξε ¨λογοκρισία" σχολίου μου. Οι Diesel όντως βάλλονται παγκοσμίως αλλά κυρίως λόγω των συμφερόντων του "Petrol" όπως χαρακτηριστρικά λέγεται. To Παρίσι είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση διότι ως γνωστόν οι Αστικές Συγκοινωνίες της πόλης είναι από τις κορυφαίες της Ευρώπής (μαζί με του Λονδίνου) και υπάρχει μία προσπάθεια μείωσης των Ι.Χ. στον Αστικό Κύκλο και προώθησης των Μ.Μ.Μ.. Η Λύση φυσικά και είναι τα ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ και ΟΧΙ τα ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ!!! Δεν ανέφερα ότι σταματούν την παραγωγή των βενζινοκινητήρων αλλά των μικρών Turbo βενζινοκινητήρων τα οποία παρουσιάστηκαν τα τελευταία χρόνια ώς η Απόλυτη Λύση. Τελικά φυσικά η πραγματικότητα ήταν διαφορετική με αυξημένη κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες και πολλά προβλήματα Αξιοπιστίας. Η αλλαγή δε των μετρήσεων κατανάλωσης θα ευνοήσει ακόμα παραπάνω τους Diesel οι οποίοι είναι πολύ κοντά στα εργοστασιακά νούμερα από τους βενζινοκινητήρες που πολλές φορές και όσο μεγαλύτερο είναι το όχημα, τα πραγματικά νούμερα είναι μέχρι και διπλάσια!!! Ακόμη και ...Αμετανόητη NISSAN, η οποία δεν εισείγαγε το Micra σε Diesel στην προηγούμενη έκδοση, τώρα θα το βγάζει με τον dci κανονικά! Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την ανταπόκριση σας.
...αλλά και με έναν κινητήρα diesel 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων!!!!!!! Tι έγινε βρε παιδιά... Τελικά δεν σταματούν την εξέλιξη και την παραγωγή μικρών (εκτός εάν 1.5 είναι μεγάλος!!!) diesel κινητήρων??? Και με την μεγαλύτερη ισχύ ever (130hp από 1.5!!!) Μην παραμυθιάζεται τον κόσμο με μπαρούφες και ψέματα!!! Οι diesel κυριαρχούν σε όλη την Ευρώπη, είτε μικροί είτε μεγάλοι και θα συνεχίσουν να κυριαρχούν μέχρι να εξελιχθούν οι ηλεκτροκινητήρες σε βαθμό που να μπορούν γίνουν προσιτοί στο ευρύ κοινό. Ηδη πολλές εταιρίες σταματούν την παραγωγή μικρών βενζινοκινητήρων Turbo λόγω προβλημάτων και υπερβολικής κατανάλωσης αμόλυβδης (υπό πίεση). Επειδή μάλλον δεν σας ...ικανοποιεί το σχόλιο μου, το πιο πιθανό είναι να μην το αναρτήσετε...!!!
Απάντηση: Αγαπητέ Giorgio, 1) Δεν είναι στην πολιτική μας να διαγράφουμε σχόλια αναγνωστών, επειδή δεν μας ικανοποιούν, όπως λες 2) Οι κινητήρες diesel βάλλονται πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο και όχι μόνο στην Ευρώπη, με πολλές πόλεις όπως το Παρίσι να έχουν ήδη απαγορεύσει την κυκλοφορία τους. Η λύση σε αυτό το ζήτημα, μέχρι να εξελιχθούν περαιτέρω τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, είναι τα υβριδικά και οι βενζινοκινητήρες. 3) Όχι μόνο δεν σταματούν οι εταιρείες τους κινητήρες βενζίνης, αλλά γίνεται το ακριβώς αντίστροφο -σταματούν σταδιακά τους κινητήρες πετρελαίου, με την VW να έχει δηλώσει ήδη το τέλος της ανάπτυξης των μικρών diesel και πολλές ακόμη εταιρείες να σταματούν την διάθεση των diesel κινητήρων σε νέα μοντέλα.