Η Citroen δεν λανσάρει το C3 ως SUV. Για αυτή την θέση έχει το C3 Aircross, το μοντέλο που διαδέχθηκε το C3 Picasso στην μετάβαση που είχαν όλα τα χρηστικά μοντέλα και από MPV έγιναν SUV.
Όμως το C3 διαφέρει σημαντικά από τα άλλα μικρά. Δίπλα σε ένα Polo ή ένα Ibiza, το C3 είναι πιο ογκώδες, πιο φουσκωτό, με σχεδιαστικά στοιχεία που απομονώνονται περισσότερο. Μπορείς δηλαδή να πεις πως το Ibiza είναι πιο σφηνοειδές, πιο δυναμικό, πιο μυώδες, όμως δεν μπορείς να απομονώσεις κάποιο στοιχείο του που το περιγράφει μοναδικά.
Αντίθετα το C3 έχει τα χαρακτηριστικά «φτερά» στις πόρτες σε άλλο χρώμα. Έχει τα διπλά εμπρός φανάρια και τη σηκωμένη μούρη. Και έχει εμφανώς πιο μεγάλες και κάθετες γυάλινες επιφάνειες. Είναι πιο «όρθιο» σε σχέση με το Ibiza που είναι πιο «ξαπλωτό», εμφανώς με πιο σπορ έμφαση.
Και το ίδιο δείχνει ακόμη και δίπλα στα άλλα μοντέλα του ομίλου, με τα οποία μοιράζεται και πολλά μηχανικά. Δεν μοιάζει καθόλου με το 208 ή το Corsa, και είναι εμφανώς φτιαγμένο ώστε να ξεχωρίζει.
Όταν όμως το βάλεις δίπλα στο C3 Aircross, το C4 Cactus και το C5 Aircross, φαίνεται αμέσως που ανήκει. Είναι «περίπου» SUV, και το «περίπου» αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχει κάποιο από τα «πρόσθετα» στο όνομά του για να το βάλει στο κλαμπ των SUV της μάρκας.
Το λανσάρισμα του νέου C4 όμως, και αυτό χωρίς «πρόσθετα» στο όνομά του, αλλά ξεκάθαρα Crossover στο στήσιμο, το σχήμα και τη βασική του σχεδίαση, τότε καταλαβαίνεις πως και το C3 είναι η ίδια περίπτωση.
Ένα αυτοκίνητο που δεν είναι SUV, ούτε όμως και συμβατικό μικρό. Είναι, ίσως το πρώτο μικρό, αυτής της νέας γενιάς αυτοκινήτων που έχουν το σχήμα που αρέσει, είτε το λέμε SUV είτε όχι.
Εσείς τι λέτε όμως; Πως βλέπετε το C3; Σας δείχνει για Crossover ή όχι;
Μοιάζει αλλά δεν είναι, έχει όμως πολλά από τα πλεονεκτήματα αυτής της κατηγορίας, είναι ψηλότερο από τον ανταγωνισμό, έχει ψηλή θέση οδήγησης με πολύ καλή ορατότητα κι απέχει από τον δρόμο τόσο όσο.Στην έκδοση με τους 83 HP που το έχουμε είναι πολύ οικονομικό, ειδικά σε ταξίδι με ταχύτητα 100χλμ. έχω δει κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ.Τίμιο για τα χρήματα του και την εικόνα του.
Κι όμως μοιάζει με suv κι είναι ομορφότερο κατά την γνώμη μου από το αδελφάκι του.
Πιστεύω πως είναι crossover μοιάζει με τα παλιότερα φιέστα πόλο που είχαν την ονομασία crossover οπότε πιστεύω πως σε αυτή την κατηγορία είναι
Μοιάζει αλλά δεν είναι, έχει όμως πολλά από τα πλεονεκτήματα αυτής της κατηγορίας, είναι ψηλότερο από τον ανταγωνισμό, έχει ψηλή θέση οδήγησης με πολύ καλή ορατότητα κι απέχει από τον δρόμο τόσο όσο.Στην έκδοση με τους 83 HP που το έχουμε είναι πολύ οικονομικό, ειδικά σε ταξίδι με ταχύτητα 100χλμ. έχω δει κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ.Τίμιο για τα χρήματα του και την εικόνα του.
Ούτε αυτό δεν ξέρει τι είναι