Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

«Εισβολή» στην Ευρώπη με 12 νέα μοντέλα ετοιμάζει η κινέζικη Hongqi

1.496 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2024)
«Εισβολή» στην Ευρώπη με 12 νέα μοντέλα ετοιμάζει η κινέζικη Hongqi
3 Φωτογραφίες »

- Με 12 μοντέλα σε 5 χρόνια εισέρχεται η Hongqi στην ευρωπαϊκή αγορά
- Μόλις 207 E-HS9 να έχουν πωληθεί τους πρώτους 5 μήνες
- Giles Taylor: «Ήρθα για να κάνω την Hongqi παγκόσμιο brand»
- Οι δασμοί δυσχεραίνουν την επέκταση της Hongqi στην Ευρώπη

Με 12 μοντέλα σε 5 χρόνια εισέρχεται η Hongqi στην ευρωπαϊκή αγορά

Η κινέζικη εταιρεία Hongqi ετοιμάζει την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας θέσει ως στόχο τα 12 μοντέλα σε πέντε χρόνια και ευελπιστεί στην καθιέρωσή της στις μεγάλες αγορές όπως αυτές της Γερμανίας και της Γαλλίας. Η Hongqi, η οποία είναι μέρος του κρατικά ελεγχόμενου FAW Group, ήδη πουλάει το ηλεκτρικό SUV μεγάλου μεγέθους E-HS9 στην Σκανδιναβία, και σε Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο. Οι Κινέζοι θα ξεκινήσουν την πώληση του ΕΗ7 σεντάν και του SUV EHS7 στην Ευρώπη μέσα στον χρόνο. Παράλληλα θέλουν να φέρουν στην Γηραιά ήπειρο και plug-in υβριδικά, σύμφωνα με δηλώσεις του Yang Dayong, γενικού διευθυντή του FAW Group εκτός Κίνας, σε δημοσιογράφους στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood.

Μόλις 207 E-HS9 να έχουν πωληθεί τους πρώτους 5 μήνες

Η Hongqi, παρά το γεγονός ότι είναι σχετικά άγνωστη σε μας τους Ευρωπαίους, έχει 66 χρόνια λειτουργίας και φαίνεται να στοχεύει σε πωλήσεις μεταξύ των 30 και 50 χιλιάδων αυτοκινήτων ετησίως στην Ευρώπη. Βέβαια μέχρι στιγμής τα νούμερα δεν είναι τόσο ενθαρρυντικά με μόλις 207 E-HS9 να έχουν πωληθεί τους πρώτους 5 μήνες. Το E-HS9 ξεκινά από τις 60.000 ευρώ με την υψηλότερη τιμή για την premium έκδοση να υπερβαίνει τα 100.000 ευρώ.


Παρά το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή εκτός Κίνας, η Hongqi έχει 66 χρόνια λειτουργίας
3 Φωτογραφίες »

Παρά το γεγονός ότι δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή εκτός Κίνας, η Hongqi έχει 66 χρόνια λειτουργίας

Giles Taylor: «Ήρθα για να κάνω την Hongqi παγκόσμιο brand»

Ο διευθυντής σχεδιασμού της Hongqi, κ.Giles Taylor τόνισε πως η κινέζικη εταιρεία θα «κερδίσει» τους εν δυνάμει πελάτες με την τιμή, τον σχεδιασμό και την ποιότητά της. Η αποστολή για την οποία προσελήφθη ο Taylor και για την οποία άφησε την Rolls Royce ήταν να μετατρέψει τα αυτοκίνητα που παραδοσιακά χρησιμοποιούνταν από την κινεζική πολιτική –και όχι μόνο- ελίτ σε ένα διεθνές status symbol. «Η περίοδος που οι κινέζικες μάρκες αντέγραφαν τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές τους έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία είναι σε άνοδο». 2 χρόνια υπολόγισε ο Taylor ότι θα χρειαστεί η Hongqi για να θέσει στέρεες βάσεις στην Ευρώπη.

Οι δασμοί δυσχεραίνουν την επέκταση της Hongqi στην Ευρώπη

Βέβαια η προσπάθεια της Hongqi για κατάκτηση της ευρωπαϊκής ηπείρου αντιμετωπίζει μια τροχοπέδη, στην μορφή των δασμών που επέβαλε η Ε.Ε. Οι Κινέζοι αμφιταλαντεύονται ανάμεσα στο, αν θα απορροφήσουν την αύξηση ή θα την μεταφέρουν στην τελική τιμή και άρα θα επιβαρύνουν τον πελάτη. «Εάν οι φορολογία παραμείνει ως έχει η τιμή στο E-HS9 θα αυξηθεί κατά 20.000 ευρώ» δήλωσε ο κ. Alexander Bachmann, διευθυντής στο παράρτημα της Hongqi στην Δανία. Διαβεβαίωσε ωστόσο πως το πλάνο επέκτασης δεν θα αλλάξει.

Hyundai
CUSTOM VS MAXUS