Εξάτμιση που γρυλίζει δίνει στο ήπια υβριδικό Ford Puma ST η Milltek
- Η Milltek φτιάχνει εξατμίσεις πλέον και για εξηλεκτρισμένα μοντέλα
- Η εξάτμιση της Milltek μειώνει τους θορύβους σε χαμηλές στροφές
- Είναι ήσυχη στην πόλη και γρυλίζει στα πολλά χιλιόμετρα
- Η εξάτμιση έχει δοκιμαστεί ήδη στο ήπια υβριδικό Ford Puma ST και το CUPRA Formentor
Η Milltek φτιάχνει εξατμίσεις πλέον και για εξηλεκτρισμένα μοντέλα
Η αυξανόμενη δημοτικότητα των υβριδικών μοντέλων δεν περνά απαρατήρητη από τους βελτιωτές και για αυτό, η Milltek Sport με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο έχει αρχίσει να προσφέρει συστήματα εξάτμισης για μοντέλα με mild-hybrid σύνολα, για αυτοφορτιζόμενα υβριδικά και για plug-in υβριδικά, με σκοπό να βελτιώσει την ηχητική εμπειρία των οδηγών. Η Milltek Sport αναφέρει ότι η τοποθέτηση συστημάτων εξάτμισης σε οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης παραμένουν ο πυρήνας της δραστηριότητάς της. Ωστόσο, ο οίκος αναγνωρίζει την αυξημένη δημοφιλία για υβριδικά οχήματα.
Η εξάτμιση της Milltek μειώνει τους θορύβους σε χαμηλές στροφές
Ενώ τα περισσότερα aftermarket συστήματα εξάτμισης συνήθως επιδιώκουν έναν πιο δυνατό ήχο, η Milltek Sport είχε ως στόχο να ελαχιστοποιήσει τον θόρυβο κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική λειτουργία στην αμιγώς βενζινοκίνητη αλλά και να μειώσει ακόμη περισσότερο τους θορύβους που παράγει ο θερμικός κινητήρας στις χαμηλές στροφές. Σύμφωνα με τον βελτιωτή, τα υβριδικά μοντέλα απαιτούν επίσης ιδιαίτερη προσοχή στη διαχείριση της θερμότητας των μπαταριών τους.
Είναι ήσυχη στην πόλη και γρυλίζει στα πολλά χιλιόμετρα
Ο διευθύνων σύμβουλος της Milltek Sport, Steve Pound, εξήγησε: «Δίνουμε έμφαση στο σχεδιασμό των εξατμίσεών μας ώστε να ακούγονται καλύτερα σε καταστάσεις υψηλότερου φορτίου και να είναι πιο διακριτικές σε χαμηλό εύρος στροφών. Ενώ μια εξάτμιση επιδόσεων είναι παραδοσιακά πιο δυνατή από ένα εργοστασιακό σύστημα, σε αυτή την περίπτωση εξασφαλίζεται ένας πιο διακριτικός σπορ ήχος. Έτσι, οι πελάτες συνεχίζουν να βιώνουν τα οφέλη της ήσυχης ηλεκτροκίνητης οδήγησης, απολαμβάνοντας παράλληλα μια πιο ελκυστική εμπειρία στον ανοιχτό δρόμο».
Η εξάτμιση έχει δοκιμαστεί ήδη στο ήπια υβριδικό Ford Puma ST και το CUPRA Formentor
Τα πρώτα εξηλεκτρισμένα μοντέλα που έχουν επωφεληθεί από εξάτμιση Milltek Sport είναι δύο SUV - το Ford Puma ST με τον ήπια υβριδικό 1.000άρη EcoBoost των 170 PS και το CUPRA Formentor με το Plug-in υβριδικό σύστημα e-Hybrid. Το επόμενο θα είναι το Range Rover Sport P460e Hybrid (PHEV). Το Ford Puma, το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις αυτή τη στιγμή στο Ηνωμένο Βασίλειο, παρουσιάστηκε σε ένα βίντεο επίδειξης, όπου μπορούμε να ακούσουμε τη νέα εξάτμιση. Η εξάτμιση της Milltek Sport αποτελείται από μεγαλύτερες διπλές απολήξεις και είναι κατασκευασμένη από «εξαιρετικά ανθεκτικό ανοξείδωτο ατσάλι πολύ καλής ποιότηρας».