To νέο Renault Captur σημείωσε εντυπωσιακή βελτίωση στο τεστ αποφυγής κινδύνου εξαργυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη νέα πλατφόρμα και το άκρως αποτελεσματικό σύστημα ESP.
Γενική αίσθηση οδηγού:
Aν και με σχετικά ελαφρύ τιμόνι, το νέο Renault Captur έχει «ζωντανή» συμπεριφορά και ESP, που διορθώνει δραστικά το λάθος χωρίς να «πνίγει» την εξέλιξη της πορείας.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων:
Ακόμα και όταν ξεπεράστηκε το όριο δεν τρομάξαμε. Νιώθαμε το ESP να φρενάρει επιλεκτικά τους τροχούς.
72 χλμ./ώρα: Επιτυχής προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια έγινε στην ταχύτητα επιτυχίας του προηγούμενου, δηλαδή στα 72 χλμ./ώρα. Eκεί που το παλιό Capture έφτασε στο όριό του, το νέο πέρασε με άνεση χωρίς καν εμπλοκή του ESP.
74 χλμ./ώρα: Επιτυχής προσπάθεια
Αρχικά ξένισε με το ελαφρύ τιμόνι, αλλά τελικά το νέο Captur ολοκλήρωσε επιτυχημένα τη διαδικασία έχοντας ταχύτητα εισόδου τα 74 χλμ./ώρα. Η κλίση συγκρατήθηκε, τάσεις αναπήδησης δεν εμφανίστηκαν, ενώ το ESP φρέναρε συνεχώς τους κατάλληλους τροχούς εξαφανίζοντας την υποστροφική τάση, αλλά και μειώνοντας αισθητά την ταχύτητα εξόδου.
75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στην επαναλαμβανόμενη προσπάθειά του στα 75 χλμ./ώρα, το νέο Captur είχε μερικά οριακά επιτυχημένα περάσματα, αλλά στα περισσότερα φάνηκε να δυσκολεύεται να παραμείνει εντός… τροχιάς. Σε κάθε περίπτωση το δραστικό ESP εξασφάλισε ομαλές και απόλυτα προοδευτικές αντιδράσεις.
VS προηγούμενου Captur (1,2 TCe)
Αισθητά καλύτερο και πιο ανάλαφρο πλαίσιο, εξαιρετικό σε αποτελεσματικότητα ESP, βελτιωμένο «πάτημα» εξασφαλίζουν στο νέο Renault Captur επίδοση 74 χλμ./ώρα. Όταν το 1 χλμ./ώρα παραπάνω είναι σημαντική επιτυχία, το νέο Captur κατάφερε να ολοκληρώσει το τεστ με 2 χλμ./ώρα παραπάνω.