Το νέo Skoda Fabia δεν έχει την εξαιρετική οδηγική αίσθηση ενός Ford Fiesta καταφέρνει όμως να εμφανίζει κορυφαία αποτελεσματικότητα στην απαιτητική δοκιμασία αποφυγής κινδύνου.
Skoda Fabia: Εντυπωσιακά αποτελεσματικό στο elk test
Μετά τα Skoda Karoq και Kamiq, ήρθε η σειρά του νέου Fabia να μας ικανοποιήσει ευχάριστα στη δοκιμασία της αποφυγής κινδύνου (ELK TEST). Η νέα γενιά του μικρού Skoda δοκιμάστηκε στην έκδοση με τον 1,0 TSI κινητήρα των 110 ίππων, που στην ελληνική αγορά συνδυάζεται είτε με 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση με το DSG κιβώτιο και τροχούς με ελαστικά 215/45 R17. Ας δούμε τι κατάφερε το νέο Skoda Fabia.
Απόλυτα ελεγχόμενες και ασφαλείς αντιδράσεις έχει η Skoda Fabia σε όλη τη διάρκεια του τεστ αποφυγής κινδύνου (ELK TEST).
Παρά τη σχετικά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, το Skoda Fabia πέρασε με άνεση το τεστ στην αναγνωριστική ταχύτητα των 75 χλμ./ώρα. Το ESP είχε έντονη συμμετοχή φρενάροντας τους κατάλληλους τροχούς σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης καταφέρνοντας να κρατήσει με άνεση τη Fabia εντός τροχιάς. Αν και ελαφρύ, το τιμόνι είναι άμεσο, ενώ η κλίση διατηρείται σε λογικό επίπεδο και σε συνδυασμό με το καλό «πάτημα», το Fabia εμπνέει σιγουριά.