- Έπιασε άνετα το ρεκόρ του, πήγε και για παραπάνω
- Βγάζει γνήσια οδηγική αίσθηση
- Γλιστράει η ουρά για να «μπει» η μούρη στα πολλά χλμ./ώρα
- Υποδειγματικό και το τιμόνι!
Ξανά ετοιμοπαράδοτο το καλύτερο μικρό στο elk test!
Με αφορμή το ότι το Ford Fiesta είναι και πάλι ετοιμοπαράδοτο στην Ελλάδα, θυμόμαστε τη δοκιμασία του μοντέλου στην αποφυγή κινδύνου, όπου και μας εντυπωσίασε! Γνωστόν τοις πάσι άλλωστε, ακόμη και στους ανταγωνιστές του, ότι το Ford Fiesta είναι το πιο απολαυστικό οδηγικά μοντέλο της κατηγορίας των supermini. Έχει τιμόνι στο οποίο υποκλίνεσαι, ανάρτηση που λειτουργεί άψογα υπό πίεση αλλά και στις ανωμαλίες, πλαίσιο γεροδεμένο και έναν κινητήρα που συνάδει με τον fun to drive ταπεραμέντο του.
Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, ότι και στο elk test που διεξάγει το AutoΤρίτη κατέχει το ρεκόρ της κατηγορίας (77 χλμ./ώρα) και μάλιστα με μία εξαιρετική συνολικά αίσθηση. Αποφασίσαμε λοιπόν να «ξαναπεράσουμε» το ανανεωμένο Fiesta από τον διάδρομο δοκιμών του AutoΤρίτη και να προσπαθήσουμε το κάτι παραπάνω.
Το ρεκόρ του προ-facelift μοντέλου ήταν στα 77 χλμ./ώρα, οπότε επιλέξαμε να ξεκινήσουμε τη δοκιμή από τα 76 χλμ./ώρα. Ταχύτητα που εν τέλει αποδείχθηκε περίπατος για το Ford Fiesta, σε σημείο που οδηγός και επιβάτες ήθελαν να επιβεβαιώσουν ότι πέρασαν με 76 και όχι λιγότερα χιλιόμετρα. Καμία εμπλοκή του ESP, ελάχιστες κλίσεις του αμαξώματος και μια ρέουσα πορεία σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής που βγάζει αυτοπεποίθηση στον οδηγό και αίσθηση ασφάλειας στους επιβάτες. Σημειώστε μάλιστα, ότι το ίδιο καλή αίσθηση είχε τόσο με το προφίλ normal, όσο και με το προφίλ sport με το οποίο γίνεται η συγκεκριμένη διαδικασία.