ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η συμπεριφορά του νέου Renault Clio στην επιτυχημένη του προσπάθεια ήταν αψεγάδιαστη από την αρχή και την πρώτη αλλαγή πορείας.

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αυξημένες στην 2η αλλαγή πορείας ωστόσο δεν επηρεάζουν την διαδικασία και δεν οδηγούν σε άνοιγμα της τροχιάς του αμαξώματος.

Η επαναφορά του στη λωρίδα κυκλοφορίας στην 3η αλλαγή κατεύθυνσης, έγινε αβίαστα και παρά την τάση του πίσω μέρους να ανοίξει την τροχιά του.

Το προηγούμενο Renault Clio πέρασε με 73 χλμ./ώρα το τεστ αποφυγής κινδύνου.

Elk test στο νέο Clio: Πόσο βελτιώθηκε από το παλιό;

21.895 Επισκέψεις στο άρθρο (20/12/2019)

Με τη μία στα βαθιά βάλαμε το νέο Clio, καθώς μετά τη δοκιμή του ήρθε η ώρα για το καθιερωμένο Test Αποφυγής Κινδύνου. Το τεστάραμε και το συγκρίνουμε με το προηγούμενο! Πόσο βελτιώθηκε;


To νέο Renault Clio σημείωσε εξαιρετική πρόοδο στο τεστ αποφυγής κινδύνου επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη βελτίωση που έχει δεχθεί συνολικά.

Σε όλη τη διάρκεια του τεστ το νέο Clio επέδειξε πολύ καλό έλεγχο του αμαξώματος και ασφαλή οδική συμπεριφορά, με την ανάρτηση να ελέγχει απόλυτα το βάρος και τις μεταφορές του στη διάρκεια του περάσματος από το στενό διάδρομο του τεστ και το τιμόνι να δίνει απόλυτα τον έλεγχο στον οδηγό του. Τι «έκανε» όμως το νέο Clio απέναντι στο προηγούμενο; 

73 χλμ./ώρα - Επιτυχής προσπάθεια
Η πρώτη απόπειρα με το νέο Clio έγινε στην ταχύτητα επιτυχίας του προηγούμενου, δηλαδή στα 73 χλμ./ώρα. Από την αρχή (στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης) φάνηκε πως το νέο Clio έχει την ικανότητα να περάσει το τεστ με μεγαλύτερη ταχύτητα αφού αντίθετα με το προηγούμενο Clio, το τιμόνι του είναι πολύ πιο ακριβές βοηθώντας τον οδηγό να έχει τον πλήρη έλεγχο. Η ανάρτηση «πατάει» και αυτή σίγουρα και δεν επηρεάζει τη σταθερότητα του αμαξώματος με τη φόρτιση και αποφόρτισή της, διασχίζοντας έτσι άνετα το διάδρομο. 

74 χλμ./ώρα - Επιτυχής προσπάθεια
Αντίστοιχη ήταν η εικόνα του νέου Renault Clio και στα 74 χλμ./ώρα, περνώντας με επιτυχία το τεστ και σε αυτή την ταχύτητα. Εδώ, οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν πιο έντονες με αποτέλεσμα να «χρειάζεται» περισσότερο πλάτος από τον διάδρομο ιδιαίτερα στην δεύτερη λωρίδα κίνησής του. Χωρίς ιδιαίτερο κόπο ωστόσο και με απόλυτο έλεγχο του αμαξώματος από το εξαιρετικό για άλλη μια φορά τιμόνι του, το Clio δεν δυσκολεύτηκε να επανέλθει στην πορεία του, στην 3η αλλαγή κατεύθυνσης. Εκεί, ωστόσο υπήρξε μια «διάθεση» του πίσω μέρους να ελαφρώσει και να έχει έτσι μια υπερστροφική τάση, η οποία ωστόσο ποτέ δεν εκδηλώθηκε, με την καίρια επέμβαση του ESP.

75 χλμ./ώρα - Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στην επαναλαμβανόμενη προσπάθειά του στα 75 χλμ./ώρα το Renault Clio φάνηκε να δυσκολεύεται σημαντικά να παραμείνει στην τροχιά του, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι πιο έντονες και να προκαλούν αντίστοιχα πιο έντονες αναπηδήσεις της ανάρτησης. Σε αυτά τα χλμ./ώρα είτε χτυπούσε είτε πέρναγε οριακά τις εξωτερικές κορίνες της δεύτερης λωρίδας, ενώ και η επαναφορά του στην 3η αλλαγή κατεύθυνσης προκαλούσε υπερστροφή παρά την άμεση και καίρια επέμβαση του ESP, απαιτώντας τη συμμετοχή του οδηγού του σε μεγάλο βαθμό για να επανέλθει στην επιθυμητή τροχιά.

VS προηγούμενου Clio
To Renault Clio προηγούμενης γενιάς «πέρασε» με επιτυχία το τεστ αποφυγής κινδύνου στα 73 χλμ./ώρα παρουσιάζοντας σίγουρο πάτημα και σταθερότητα στη διάρκεια των ελιγμών παρά το σχετικά ασαφές τιμόνι του. Η νέα του γενιά διέσχισε το στενό διάδρομο του elk test με 1 χλμ./ώρα παραπάνω, που είναι εξαιρετική επιτυχία όπως έχουμε επισημάνει πολλές φορές στο παρελθόν. Αυτή λαμβάνει ακόμα μεγαλύτερες προεκτάσεις αν αναλογιστούμε πως πραγματοποιήθηκε με μικρότερες διαστάσεις ελαστικών και ζαντών (195/55 R16 έναντι 205/45 R17 του προηγούμενου).

Δείτε εδώ το MEGA TEST του AutoΤρίτη σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας.

Mercedes
FALKEN VS CONTINENTAL