Τι πρέπει να κάνει η Ελλάδα για να ακολουθήσει τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση;
Ελλάδα όπως Γερμανία
(17/7/2016)
Αν η Γερμανία θέλει κατάργηση του φόρου για να προχωρήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τότε η Ελλάδα τι χρειάζεται για να μην καταλήξει σκουπιδότοπος αυτοκινήτων;
Οι Γερμανοί κατασκευαστές παράγουν ήδη αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αν όμως η Γερμανία θέλει να γίνει από τις χώρες που βλέπουν το μέλλον της αυτοκίνησης στα ηλεκτρικά και περιμένουν να καταργήσουν τα μοντέλα που καίνε καύσιμα στα επόμενα δεκαπέντε χρόνια, τότε κάτι πρέπει να κάνουν.
Φαίνεται λοιπόν πως η Γερμανία θα μηδενίσει όλους τους φόρους που σχετίζονται με την απόκτηση και χρήση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Συγχρόνως θα επενδύσει ώστε να υπάρχει πλήρες δίκτυο ανεφοδιασμού, με πρίζες σε ιδιωτικούς χώρους, αλλά και στους δρόμους, στα πάρκινγκ και γενικά όπου υπάρχουν αυτοκίνητα.
Τι μας νοιάζει όμως εμάς τι κάνει η Γερμανία; Εμείς δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία. Αν οι Γερμανοί θέλουν να πιέσουν την αυτοκινητοβιομηχανία τους να ξεκινήσει να παράγει ηλεκτρικά μοντέλα, εμείς δεν έχουμε καμία σχέση. Ή όχι;
Γιατί όταν τα μέτρα αυτά αναγκάσουν τους Γερμανούς κατασκευαστές να βάλουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε προτεραιότητα, στα επόμενα 5 χρόνια θα δούμε πολλά τέτοια μοντέλα, και όλο και λιγότερα συμβατικά. Κάτι που θα ακολουθήσουν και οι άλλοι κατασκευαστές. Και στην Ελλάδα τέτοια αυτοκίνητα αγοράζουμε αργά ή γρήγορα..
Αν δεν θέλουμε να μείνουμε και σε αυτόν τον τομέα δεκαετίες πίσω, θα πρέπει και στην Ελλάδα να κάνουμε το ίδιο. Να καταργήσουμε όλους τους φόρους από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να δημιουργήσουμε δίκτυο φόρτισης παντού. Αλλιώς, όταν όλες οι μάρκες σε δέκα το πολύ χρόνια θα δίνουν έμφαση στα ηλεκτρικά, εμείς δεν θα μπορούμε να τα αγοράσουμε, αφού δεν θα έχουμε όχι μόνο την κουλτούρα, αλλά ούτε τα χρήματα, ούτε και το δίκτυο φόρτισης.
Αν δεν θέλουμε να γίνουμε νεκροταφείο παλιών συμβατικών αυτοκινήτων όταν όλη η Ευρώπη μπαίνει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, μήπως θα πρέπει να δούμε και να ακολουθήσουμε αυτό που κάνει η Γερμανία;Τι λέτε; Υπάρχει τέτοια ανάγκη; Φοβάστε μήπως ξεχαστούμε και σε αυτόν τον τομέα; Μήπως τελικά το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πιο μακριά από δέκα χρόνια και η αντίδραση της Γερμανίας γίνεται για ίδιους λόγους και δε μας αφορά; Τι άποψη έχετε;
Και στης δυο περιπτωσεις χαμενοι ειμαστε γιατι το χρημα παει στους βορειους δυναστες μας. Η θα βρουμε τροπο να κανουμε πιο προσιτα σε βαθος χρονου τα ηλεκτρικα οχηματα καλωντας ομως κατα παγια τακτικη μας γερμανο να μας κανει της εγκαταστασεις για να παρει το εργο ισως μαζι με καποιο ελληνα και να κανει γερη μπαζα και καπακι να πουλαει τα δικα του οχηματα στην ελλαδα. Ο δευτερος τροπος να γινουμε οπως και ολα δειχνουν χωνευτηρι σαπιων γερμανικων αυτοκινητων οσα ειναι για πεταμα και τα στελνουν στης κατεστραμενες οικονομικα αποικιες τους εντος ευρωπαικης ενωσης οι γοτθοι. Στο τελος παλι ο γερμανος θα τσεπωσει το ζεστο χρημα ετσι η αλλιως...το εχουμε δει το παιχνιδι!!
Από τη στιγμή που άχρηστοι άνθρωποι συνεχίζουν το έργο παλαιότερων άχρηστων ανθρώπων ζώωνν ανίκανων για οτιδήποτε και ανίδεων, τότε όχι ηλεκτροκίνηση δεν θα έχουμε στην Ελλάδα αλλά θα γυρίσουμε πίσω στα γαιδούρια. Ημαρτον με τους φόρους, τα τεκμήρια και την κάθε λογής αηδία που σκαρφίζονται οι τιποτένοι! Απαξίωσαν το αυτοκίνητο, απαξίωσαν την αγάπη μας, απαξίωσαν το χόμπυ μας, απαξίωσαν τα όνειρα μας... Στην πρίζα θα πρέπει να μπαίνουν όλοι αυτοί και μάλιστα γρήγορα, αν ποτέ θελήσουμε να σκεφτόμαστε i3 και μέλλον αισιόδοξο. Στην πυρά!
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΘΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ.
Ας ειχαμε τα μυαλα στο κεφαλι μας και οχι πανω απ' αυτο ωστε να μην υπερφορολογουνται τα αυτοκινητα παλαιοτερης τεχνολογιας που ειναι περασμενων ετων με την ποταπη και ανηθικη δικαιολογια αυτων που μας κυβερνανε οτι ρυπαινουν το περιβαλλον. Τα εργοστασια και αλλοι οργανισμοι φυσικα δεν ευθυνονται καθολου ετσι? Εχω δει αλλωστε αυτοκινητα 20-30ετιας να κυκλοφορουν τελεια χωρις κανενα προβλημα. Αν καναμε ολα αυτα σωστα και δικαια, θα ηταν ολα καλα, και δεν ειχαμε αναγκη ουτε απο ηλεκτρικα και διαφορα αλλα ''πρασινα'' αυτοκινητα που δεν τα εχω και μεγαλη εμπιστοσυνη. Τωρα ακομη και τα υβριδικα, αλλωστε θα φορολογουνται στο 50% της αξιας τους. Γι' αυτο στην Ελλαδα, δεν δεν θα βαλουμε μυαλο ποτε και θα ριχνουμε ολο το φταιξιμο στα αυτοκινητα, τη στιγμη που σε αλλα ευρωπαικα κρατη, λ.χ Αγγλια, Γερμανια, ιδιως τα χαμηλοτερου κυβισμου αυτοκινητα φορολογουνται ελαχιστα η και καθολου. Ενα εχω να πω, οτι ειμαστε αξιοι της τυχης μας!
Θα αγοράσουν κάτι τύποι στυλ Γιάννη από εδώ μέσα που δεν γίνοται ρεζίλι, ΟΠΟΥ ΓΙΑΝΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΜΑ ΔΗΛΑΔΗ, ΤΙ ΓΙΩΡΓΟΣ... , ΜΙΤΑΧΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΠΕΜΒΕ ΚΑΙ ΜΙΡΣΙΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΟΥΤΝΙ και τα μυαλά στο μπλέντερ, ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΑ, ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΤΖΑΜΠΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ 1500 ΑΛΟΓΑΤΑ ΚΑΙ 3000 ΕΥΡΑ, ΚΑΣ, ΧΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΣΟΥΡΜΕΝΑ...ΦΙΚΙΡΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ, ΦΙΚΙΡΙΑ...ΤΖΑΜΠΑ ΤΟ ΠΗΡΑ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΞΥΣΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ...