Ένα νέο πιο αποτελεσματικό φίλτρο καμπίνας, το οποίο μεταξύ άλλων αποτελεί την ασπίδα των επιβατών από μικρόβια και ιούς, προσφέρει πλέον στη διάθεση των πελατών της η Honda.
Σε μια προσπάθεια για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την καθαρότητα του αέρα που εισέρχεται στη καμπίνα από τους αεραγωγούς, η Honda προχώρησε στην παρουσίαση ενός φίλτρου καμπίνας, το οποίο είναι πιο αποτελεσματικό από το τυπικό και μπορεί να ενσωματωθεί σε όλα τα πρόσφατα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας.
Η Honda ονομάζει το νέο φίλτρο ως premium και υπογραμμίζει πως είναι αποτελεσματικό στην παρεμπόδιση εισόδου στην καμπίνα ενός μεγάλου φάσματος μικροβίων, αλλεργιογόνων, ακόμη και ιών που σχετίζονται με σημαντικά προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένων κινδύνων μόλυνσης που σχετίζονται με τον ιό SARS COV-2. Το φίλτρο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον γερμανικό όμιλο Freudenberg και προσφέρεται ως νέο γνήσιο ανταλλακτικό της Honda, αντί του τυπικού εργοστασιακού φίλτρο που υπάρχει.
Η μάρκα υπογραμμίζει πως το φίλτρο παρέχει ενεργή προστασία μειώνοντας σημαντικά τη συγκέντρωση των ιικών αερολυμάτων. Αυτό επιτυγχάνεται με έναν μοναδικό σχεδιασμό πολλών στρωμάτων που φιλτράρει, συλλαμβάνει και καταστέλλει αποτελεσματικά επιβλαβή περιβαλλοντικά αέρια καθώς και ανόργανα και βιολογικά σωματίδια.
Το φίλτρο διαθέτει τέσσερα στρώματα. Τα δύο πρώτα στρώματα μικροϊνών συλλέγουν τα πιο εξαιρετικά επιβλαβή αερολύματα, τη σκόνη και τη γύρη, ενώ το τρίτο στρώμα, κατασκευασμένο από ενεργό άνθρακα, είναι υπεύθυνο για να παγιδεύσει τα σωματίδια και τα όξινα αέρια.Το τέταρτο καινοτόμο βιο-λειτουργικό στρώμα είναι επικαλυμμένο με μία δραστική ουσία από εκχυλίσματα φρούτων που εξουδετερώνει αποτελεσματικά τα ιικά αερολύματα που έχουν συλληφθεί και τα εμποδίζει να εισέρθουν στην καμπίνα. Μάλιστα η Honda επισημαίνει πως η ολοκληρωμένη προστασία του φίλτρου έχει αποδειχτεί από μία ολοκληρωμένη σειρά δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με το Αυστριακό Ινστιτούτο Ερευνών OFI.
Ως αποτέλεσμα το νέο φίλτρο καμπίνας premium της Honda, σύμφωνα πάντα με τη μάρκα μπορεί να παγιδεύσει περισσότερο από το 90% των ιογενών αερολυμάτων και να απενεργοποιήσει σχεδόν το 100% του καταγεγραμμένου ιικού φορτίου.