ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ένα οικόπεδο γεμάτο από κλεμμένα ΙΧ και ανταλλακτικά ανακάλυψε η ΕΛ.ΑΣ
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα οικόπεδο γεμάτο από κλεμμένα ΙΧ και ανταλλακτικά ανακάλυψε η ΕΛ.ΑΣ

4.858 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2022)

Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων 17 αυτοκίνητα, 88 κινητήρες αυτοκινήτων, ηλεκτρονικός εξοπλισμός για την αφαίρεση οχημάτων, πιστόλι κ.α. Το οικονομικό όφελος που αποκόμισε η συμμορία υπερβαίνει τις 388.000 ευρώ.

Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που διέπραττε κλοπές οχημάτων σε διάφορες περιοχές της Αττικής

Εξαρθρώθηκε, από το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας διέπρατταν κλοπές οχημάτων σε διάφορες περιοχές της Αττικής.

Πρωινές ώρες της 26-5-2022, από την ανωτέρω Υπηρεσία και τη συνδρομή της Ο.Π.Κ.Ε., πραγματοποιήθηκε οργανωμένη επιχείρηση στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής, για την αποδόμηση της ανωτέρω εγκληματικής οργάνωσης, κατά τη διάρκεια της οποίας συνελήφθησαν 8 ημεδαποί, ηλικίας 22, 23, 24, 24, 26, 33, 35 και 65 ετών, μέλη της οργάνωσης.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία, για τα κατά περίπτωση αδικήματα της συγκρότησης και ένταξης σε εγκληματική οργάνωσης, διακεκριμένες κλοπές, πλαστογραφία και παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων, περί ναρκωτικών, περί πρόληψης και καταστολής της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και για την προστασία του περιβάλλοντος. 

Από την έρευνα του Τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας, διαπιστώθηκε ότι οι παραπάνω συλληφθέντες είχαν συστήσει και ενταχθεί σε εγκληματική οργάνωση που προέβαινε σε κατ’ επάγγελμα κλοπές Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων τελευταίας τεχνολογίας, που παρουσίαζαν μεγάλη εμπορική ζήτηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πήγαινε «σύννεφο» η πλαστογραφία

Σχετικά με τον τρόπο δράσης διαπιστώθηκε ότι ο αρχηγός της οργάνωσης, σε προγενέστερο χρόνο της έρευνας, είχε ήδη αναπτύξει το δίκτυο που του επέτρεπε την περαιτέρω διάθεση των ανταλλακτικών και εξαρτημάτων από κλεμμένα οχήματα, τόσο στην Αττική όσο και στην περιφέρεια.

Επιπρόσθετα, τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης είχαν αναπτύξει δίκτυο σε διάφορες χώρες στην Ευρώπη, απ’ όπου αγόραζαν οχήματα με σοβαρές υλικές ζημιές, σε τιμές πάρα πολύ χαμηλές, από τα οποία χρησιμοποιούσαν μόνο τα έγγραφά τους προκειμένου να τα ταξινομήσουν στην Ελλάδα.

Ακολούθως, αφαιρούσαν οχήματα ίδιου τύπου, μοντέλου και χρώματος και πλαστογραφούσαν τους χαρακτηριστικούς αριθμούς των κλεμμένων οχημάτων στην θέση των αντίστοιχων από τα οχήματα που είχαν εισαγάγει από το εξωτερικό και είχαν ταξινομήσει στην Χώρα. Για την ταξινόμηση των οχημάτων χρησιμοποιούσαν είτε στοιχεία τρίτων προσώπων είτε στοιχεία ατόμων από το φιλικό τους περιβάλλον. Στη συνέχεια, τα πλαστογραφημένα οχήματα διατίθεντο προς πώληση .

Τα μέλη της οργάνωσης που ήταν επιφορτισμένα με την αφαίρεση των οχημάτων δεν προέβαιναν σε ευκαιριακές κλοπές αλλά επέλεγαν αυτοκίνητα (μάρκα και μοντέλο) που κάλυπταν τις ανάγκες για εξαρτήματα και ανταλλακτικά όπως αυτές καθορίζονταν από τον αρχηγό της οργάνωσης.

Έκλεβαν αυτοκίνητα κατά παραγγελία

Αναζητούσαν οχήματα για να αφαιρέσουν σε καθημερινή βάση, κινούμενοι σε διάφορες περιοχές της Αθήνας κυρίως τις βραδινές ώρες. Μόλις εντόπιζαν τα οχήματα «στόχους» που επιθυμούσαν να αφαιρέσουν, προέβαιναν χωρίς χρονοτριβή στην αφαίρεση τους. Σε περίπτωση που εντόπιζαν όχημα που τους ενδιέφερε και για κάποιο λόγο δεν μπορούσαν να το αφαιρέσουν, το επιτηρούσαν μέχρι το σημείο που το στάθμευαν οι ιδιοκτήτες του, ώστε να επανακάμψουν μελλοντικά και να το αφαιρέσουν.

Ακολούθως, μετέφεραν το όχημα που είχαν αφαιρέσει σε περιοχές των δυτικών προαστίων όπως ο Ασπρόπυργος, τα Άνω Λιόσια και το Μενίδι και τα στάθμευαν σε ασφαλή και απόμερα σημεία , ώστε να βεβαιωθούν πως στην περίπτωση που το όχημα διέθετε σύστημα γεωγραφικού εντοπισμού θέσης ( GPS tracker ), τυχόν ανεύρεση του δεν θα οδηγούσε τις Αρχές στα ίχνη τους και τους χώρους που χρησιμοποιούν . Τέλος, διέρχονταν από το σημείο που τα είχαν σταθμεύσει για να βεβαιωθούν ότι δεν είχαν εντοπιστεί από τις αρχές ή από τον παθόντα κι ότι βρίσκονταν ακόμη εκεί.

Αφού βεβαιώνονταν ότι το όχημα είναι «ασφαλές», το μετέφεραν είτε στο συνεργείο – διαλυτήριο αυτοκινήτων του αρχηγού της οργάνωσης στον Ασπρόπυργο, προκειμένου να αποσυναρμολογηθεί, είτε αυτούσιο μεταφέρονταν σε αυτόν που είχε «παραγγείλει» την κλοπή του.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
GRIP MASTER TEST