Την έναρξη της παραγωγής του νέου i10 στην πιο σπορτίφ και νεανική έκδοση N Line ανακοίνωσε η Hyundai στο εργοστάσιο που διατηρεί η φίρμα στην Νικομήδεια (Ιζμίτ) της Τουρκίας.
Το Hyundai i10 γίνεται το τέταρτο κατά σειρά μοντέλο που αποκτά την πιο αθλητική έκδοση N Line, μετά τα i30, Tucson και i30 Fastback. Όπως και στις υπόλοιπες περιπτώσεις, έτσι και εδώ το μοντέλο δέχεται κάποιες αισθητικές αλλαγές που του προσδίδουν μια πιο σπορτίφ εικόνα αν και γίνεται η πρώτη περίπτωση που έκδοση N Line εφοδιάζεται με καινούργιο κατ΄αποκλειστικότητα κινητήρα.
Το i10 N Line έχει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με μεγαλύτερη γρίλια που έχει σχεδίαση με τριγωνικό μοτίβο στο εσωτερικό. Έπειτα, το λογότυπο N Line δίνει το «παρών» στη γρίλια δίπλα από τα τριγωνικά LED φώτα ημέρας, που απαρτίζονται από τρία κάθετα σώματα, και αντικαθιστούν τα στρογγυλά των «απλών» εκδόσεων. Χαμηλότερα παρατηρεί κανείς το κόκκινο «χείλος» όπως επίσης και τους αεραγωγούς που φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης. Το αισθητικό πάζλ της έκδοσης N Line ολοκληρώνεται με τις νέας σχεδίασης ζάντες 16 ιντσών. Η χρωματική παλέτα του i10 N Line περιλαμβάνει 6 επιλογές, ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα και διχρωμία στην οροφή.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του αθλητικού i10 παρατηρεί κανείς μερικές πινελιές που διαφοροποιούν την έκδοση: το λογότυπο N κοσμεί το κάτω μέρος του τιμονιού και τον επιλογέα ταχυτήτων, οι αεραγωγοί πλαισιώνονται από κόκκινα «δαχτυλίδια», τα πεντάλ είναι αλουμινίου και τα καθίσματα έχουν πιο ογκώδη πλαϊνά μαξιλάρια για καλύτερη πλευρική στήριξη.
Εκτός των εικαστικών παρεμβάσεων, το i10 N Line έχει την αποκλειστικότητα του 1.000άρη T-GDi 3κύλινδρου turbo κινητήρα ισχύος 100 ίππων με 172 Nm ροπής, ενώ υπάρχει και η επιλογή του ατμοσφαιρικού 1,2 MPi τετρακύλινδρου κιντήρα των 84 ίππων με 118 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες προσφέρονται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ για τον 1.200άρη υπάρχει προαιρετικά η επιλογή του αυτόματου με πέντε σχέσεις.
Το νέο i10 N Line θα λανσαριστεί εμπορικά το φετινό καλοκαίρι.