Τα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν χαυλιόδοντες και κοσμούν τα νεότερα μοντέλα της φίρμας θα δίνουν και εδώ το «παρών».
Επιβλητικό το επόμενο Peugeot 308
27.470 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2020)
Το γαλλικό μικρομεσαίο, στην νέα του γενιά, θα υιοθετήσει την καινούρια σχεδιαστική γλώσσα που γνωρίσαμε στο 208 αλλά και τα SUV της φίρμας και θα εξοπλίζεται με υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Είναι γνωστό εδώ και αρκετούς μήνες πως η Peugeot θα παρουσιάσει το ολοκαίνουριο 308 για την κατηγορία των μικρομεσαίων μέσα στο 2021 με σκοπό να πάρει μερίδιο αγοράς από τα νέα Volkswagen Golf και Τοyota Corolla αλλά και από άλλα μοντέλα όπως το Hyundai i30, το Honda Civic, το SEAT Leon κ.ο.κ..
Το αυτοκίνητο βρίσκεται ήδη σε δοκιμές στους δημόσιους δρόμους και το ρωσικό site kolesa.ru επιχειρεί τώρα να δείξει στο κοινό πως θα μπορούσε να μοιάζει το ολοκαίνουριο Peugeot 308 τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος. Ο πρόβολος αποτελείται από μια τεράστια γρίλια που έχει στο κέντρο της το έμβλημα της φίρμας, ενώ δίπλα της υπάρχουν δύο πλατιά φωτιστικά σώματα. Τα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν χαυλιόδοντες και κοσμούν τα νεότερα μοντέλα της φίρμας θα δίνουν και εδώ το «παρών».
Ριζικές αλλαγές σε σχέση με το τωρινό μοντέλο θα υπάρχουν και στο πίσω μέρος, εκεί που σύμφωνα με το ανεξάρτητο σχέδιο, οι Γάλλοι θα υιοθετήσουν τα ενιαία φώτα, εμπνευσμένα από το 3008 και το 508, χωρίς όμως τις γνώριμες διαγώνιες «νυχιές», αλλά με μία φάσα που θα διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών ενώνοντας τα δύο σώματα. Το Peugeot 308 θα προσφέρεται επίσης σε έκδοση station wagon (SW) που θα κάνει ντεμπούτο αργότερα, μετά την hatchback έκδοση, ενώ όσον αφορά τις διαστάσεις της νέας γενιάς, δεν πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αποκλίσεις.
Στο πεδίο των κινητήρων, το νέο 308 αναμένεται να βάλει στην φαρέτρα του Plug-in υβριδικές εκδόσεις αλλά και μία σπορ έκδοση PSE (Peugeot Sport Engineered) και πάλι με plug-in υβριδική τεχνολογία ισχύος κοντά στα 300 περίπου άλογα που θα αντικαταστήσει την γνωστή μας «πολεμική» GΤi. Παράλληλα, πρέπει να περιμένουμε πως η παλέτα των μηχανικών συνόλων θα περιλαμβάνει και άλλους ήπια υβριδικούς κινητήρες, καθώς επίσης και τους γνώριμους PureTech και BlueHDi κινητήρες βενζίνης και diesel.
Κλείνοντας, το κόστος αγοράς ενδεχομένως να «τσιμπήσει» λίγο προς τα πάνω σε σχέση με την τωρινή γενιά, λόγω της πλούσιας προίκας που θα λάβει. Όσον αφορά δε στην παραγωγή του, αυτή θα συνεχίσει να γίνεται στη Γαλλία, και πιο συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Mulhouse, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με το πότε θα δούμε το νέο 308, δεν αναμένεται να κάνει ντεμπούτο πριν τα μέσα του 2021.
Αναμένω τσουχτερή τιμή, και μάλλον δυνατό χαστούκι στο golf, ίσως κ άπερκατ..... Είδωμεν.