- Βενζίνη, ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό έως 272 ίππους.
- Δύο οθόνες στην καμπίνα, Head-Up Display και συρόμενο πίσω κάθισμα.
- Δυναμική σχεδίαση με LED φώτα.
- Στο τέλος του έτους ξεκινούν οι παραδόσεις.
Το νέο οικογενειακό SUV της CUPRA
Επίσημη πρεμιέρα έκανε το CUPRA Terramar. Το νέο οικογενειακό SUV της ισπανικής μάρκας παρουσιάστηκε όντας σχεδιασμένο με την τελευταία «γλώσσα» της φίρμας, έχοντας δύο οθόνες στο εσωτερικό, ενώ θα είναι διαθέσιμο ως βενζινοκίνητο, ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό έως 272 άλογα. Παράλληλα, μέσω του Terramar η CUPRA κάνει άνοιγμα και στην αγορά των ΗΠΑ, αφού το μικρομεσαίο SUV γίνεται το πρώτο μοντέλο που θα προσφέρει στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Βενζίνη, ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό έως 272 ίππους
Το νέο CUPRA Terramar κατά το λανσάρισμα θα προσφέρεται με βενζίνη, ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό, έχοντας συνολικά πέντε επιλογές κινητήρων στην γκάμα του. Η γκάμα ανοίγει με τον ήπια υβριδικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα eTSI 1,5 λίτρων, απόδοσης 150 ίππων. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) επτά σχέσεων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Μάλιστα, η μάρκα επισημαίνει πως το 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα στο μοντέλο να κινείται αποκλειστικά με ρεύμα σε ορισμένα σενάρια οδήγησης.
Ακολουθούν δύο επιλογές βενζίνης, αμφότερες με τον TSI 2,0 λίτρων κινητήρα, χωρίς κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση και σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG), αλλά και τετρακίνηση. Η πρώτη αποδίδει 204 άλογα, ενώ η δεύτερη αφορά το CUPRA TerramarVZ (από το Veloz στα Ισπανικά, που σημαίνει γρήγορο) και αποδίδει 265 ίππους.
Την γκάμα των συστημάτων κίνησης ολοκληρώνουν δύο Plug-in υβριδικές επιλογές. Σε αυτές ο κινητήρας βενζίνης 1.5 TSI συνδέεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, που αντλεί ενέργεια από μπαταρία 19,7 kWh, χάρη στην οποία το νέο SUV μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα για περισσότερα από 100 χιλιόμετρα. H CUPRA υποστηρίζει πως η μπαταρία είναι συμβατή και με γρήγορη φόρτιση έως και 50 kW, ενώ μπορεί να φορτιστεί και από Wallbox έως και 11 kW. Το βασικό eHybrid Terramar έχει ισχύ 204 ίππων, ενώ στην έκδοση VZ η ισχύς αυξάνεται στα 272 άλογα, όντας και η ισχυρότερη!
Δυναμική σχεδίαση με LED φώτα
Το CUPRA Terramar, το οποίο αποτίει φόρο τιμής στην ιστορική πίστα αγώνων Autòdrom de Sitges-Terramar όπου γεννήθηκε η μάρκα το 2018, έρχεται έχοντας ύψος 1.584 χλστ., πλάτος 1.863 χλστ., μήκος 4.519 χλστ. και μεταξόνιο 2.681 χλστ. Ως βάση του αποτελεί η MQB Evo πλατφόρμα του Ομίλου VW.
Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται εξαιρετικά δυναμική, με έντονες «νευρώσεις» και στα δύο άκρα. Μπροστά, τα LED φώτα ημέρας στεγάζονται στους βασικούς προβολείς έχοντας τη μορφή τριών ξεχωριστών τριγώνων, ενώ στο πίσω μέρος μία LED φωτιζόμενη μπάρα ενώνει τους βασικούς προβολείς, ενώ παράλληλα φωτίζει και το έμβλημα της CUPRA μαζί με το όνομα Terramar. To CUPRA Terramar θα είναι διαθέσιμο σε εννέα εξωτερικά χρώματα, υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές στις ζάντες 18, 19 και 20 ιντσών.
Δύο οθόνες στην καμπίνα, Head-Up Display και συρόμενο πίσω κάθισμα
Όπως τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα, έτσι και στο CUPRA Terramar, αυτό που ξεχωρίζει στην καμπίνα είναι οι οθόνες. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη αφής για το infotainment 12,9 ιντσών περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Το hi-tech στοιχείο ενισχύεται από το Head-Up Display που παρέχει πληροφορίες απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Η CUPRA αναφέρει πως για την κατασκευή της καμπίνας έχει γίνει χρήση βιώσιμων υλικών, ενώ υπάρχουν και έξτρα χαρακτηριστικά όπως ποτηροθήκες, ασύρματος φορτιστής για smartphone και θύρες USB. Επίσης πολλά είναι και τα συστήματα ασφάλειας και άνεσης που έχει στη φαρέτρα του το Τerramar.
Σε ότι αφορά το πορτμπαγκάζ, έχει χωρητικότητα 540 λίτρα, ωστόσο μπορεί να αυξηθεί στα 602 λίτρα χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα. Τα plug-in υβριδικά μοντέλα έρχονται με μικρότερο πορτμπαγκάζ λόγω των μπαταριών και χωρούν μεταξύ 400-490 λίτρων με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους.