ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota C-HR

40.277 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2019)

Η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο C-HR που εφοδιάζεται με νέο σύστημα infotainment, ένα επιπλέον υβριδικό σύνολο μεγαλύτερης ισχύος και αλλαγές στην εμφάνιση, ενώ παράλληλα φαίνεται πως αποχαιρετά την βενζινοκίνητη έκδοση των 1,2 λτ..


Η πρόταση της Toyota στα μικρομεσαία SUV βρίσκεται στην ευρωπαϊκή αγορά από τα τέλη του 2016, έχοντας καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από 300.000 αυτοκίνητα στη Γηραιά Ήπειρο. Όντας, λοιπόν, στη μέση περίπου της εμπορικής του πορείας, το ιαπωνικό στρατόπεδο αποφάσισε να προχωρήσει στο φρεσκάρισμα του μοντέλου, τόσο σε αισθητικό επίπεδο, όσο και στη γκάμα των κινητήρων.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, το μικρομεσαίο SUV αλλάζει «πρόσωπο»: τα φωτιστικά σώματα είναι ανασχεδιασμένα στο εσωτερικό τους και οι προβολείς ομίχλης «φωλιάζουν» πλέον στις κάθετες γρίλιες, στα άκρα του νέου προφυλακτήρα που διέπεται από πιο απλές γραμμές και μια οριζόντια φάσα στην οποία στηρίζεται η πινακίδα. Στο πίσω μέρος, παρατηρούνται παρόμοιες αλλαγές στα φωτιστικά σώματα τα οποία εκτός του νέου σχεδιασμού στο εσωτερικό συνδέονται πλέον μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής φάσας που διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ παράλληλλα, χαμηλότερα, υπάρχουν μικρές πινελιές ανανέωσης και στον προφυλακτήρα. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί ότι τα εμπρός και πίσω φώτα είναι τεχνολογίας LED.

Πέραν των αλλαγών στο ντιζάιν, το ανανεωμένο Toyota C-HR εφοδιάζεται με ένα ακόμη, νέο κινητήριο σύνολο, ενώ παράλληλα φαίνεται να αποχαιρετά την βενζινοκίνητη έκδοση των 1,2 λτ. με απόδοση 116 ίππων, καθώς δεν γίνεται καμία αναφορά σε αυτή (σ.σ. ενδεχομένως να παραμείνει στη γκάμα ωστόσο αυτό δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα). Σε ό,τι αφορά τη νέα προσθήκη, πρόκειται για το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force της ιαπωνικής φίρμας με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 184 άλογα (σ.σ. στην Corolla το αντίστοιχο 2,0 HSD αποδίδει 180 άλογα). Έτσι, η γκάμα του ιαπωνικού SUV διαθέτει σίγουρα πλέον αποκλειστικά δύο «πράσινες» επιλογές: το υβριδικό σύνολο 1,8 HSD (Hybrid Synergy Drive) με 122 άλογα (εκπομπές κατά WLTP: 109 γρ./χλμ. CO2) και το μεγαλύτερο υβριδικό 2,0 HDF με 184 ίππους (εκπομπές κατά WLTP: 118 γρ./χλμ. CO2). Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν θα προσφέρεται σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις όπως και πριν ωστόσο, αυτό που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι πως για τη μετάδοση θα επιστρατευθεί το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) στις δύο υβριδικές εκδόσεις.

Από εκεί και έπειτα, οι αλλαγές περιλαμβάνουν ένα τροποποιημένο σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού με τους Ιάπωνες να υπόσχονται βελτιωμένη αίσθηση, ενώ το 2λιτρο υβριδικό C-HR επωφελείται μια ανασχεδιασμένης ανάρτησης που διατηρεί τα επίπεδα άνεσης του SUV, κάνοντας το παράλληλα πιο fun to drive. Επιπλέον, το ιαπωνικό στρατόπεδο έχει κάνει δουλειά για την περαιτέρω μείωση των αεροδυναμικών θορύβων.

Σε τεχνολογικό επίπεδο, τέλος, το ντεμπούτο του στο ανανεωμένο C-HR κάνει ένα νέο σύστημα ψυχαγωγίας με αναβαθμισμένες λειτουργίες διασυνδεσιμότητας. Αναλυτικότερα, το εν λόγω σύστημα επιτρέπει πλήρεις δυνατότητες σύνδεσης με το smartphone, ακόμα και με τις πιο πρόσφατες εκδόσεις Apple CarPlay and Android Auto, ενώ υποστηρίζει ακόμα και «over the air» ανανεώσεις για τους χάρτες του navigation.

Το ανανεωμένο Toyota C-HR αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του νέου έτους, ενώ δεν αποκλείεται να το δούμε και λίγο πριν το κλείσιμο της χρονιάς.

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK